نمایش همه
  • میعاد صالحی امروز ۱۲:۳۵

    هم‌زمان با یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی،

    پانزدهمین اجلاس رؤسای راه‌آهن‌های کشورهای اکو برگزار می‌شود

    مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: در راستای توسعه دیپلماسی حمل‌ونقل، پانزدهمین اجلاس رؤسای راه‌آهن‌های کشورهای عضو اکو هم زمان با نمایشگاه حمل‌ونقل ریلی برگزار می‌شود.

  • علی اکبر صفایی امروز ۱۱:۱۶

    مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی:

    پروژه‌های توسعه دریامحور به ارزش ۱۳ هزار میلیارد تومان آماده افتتاح و بهره برداری است

    رشد ۳۰ درصدی تجارت دریا برد با کشورهای حوزه دریای خزر

    مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای توسعه دریامحور در حوزه عمرانی و زیربنایی سرمایه گذاری شد، گفت: بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان از سرمایه‌گذاری انجام شده آماده افتتاح و بهره برداری با حضور وزیر راه و شهرسازی است.

  • داریوش امانی امروز ۱۱:۱۱

    ترانزیت ایران و آذربایجان با یک برنامه دوجانبه متحول می‌شود

    رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در بازدید از مرزهای استان آذربایجان شرقی بابیان اینکه ایران و جمهوری آذربایجان برای گشایش مرز ارس در منطقه کلاله مصمم است، گفت: ترانزیت کالا در مسیر شرقی - غربی پس از ساخت گذرگاه ارس افزایش می‌یابد.

  • آزادراه تهران پردیس امروز ۰۸:۱۷

    هشدار محدودیت تردد در آزادراه تهران-پردیس

    مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از محدودیت تردد در آزادراه تهران-پردیس در پی اجرای عملیات استقرار بالابر، تأمین، نگهداری و کالیبراسیون دوربین‌های ثبت تخلف جاده‌ای خبر داد.

  • بزرگراه امروز ۰۸:۱۷

    تردد در محور تهران-ساوه محدود می‌شود

    مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از محدودیت تردد در محور تهران-ساوه به دلیل اجرای عملیات استقرار بالابر، تأمین، نگهداری و کالیبراسیون دوربین‌های نظارت تصویری خبر داد.