شناسهٔ خبر: 113678 - سرویس هوایی

حمل ونقل هوایی در هفته ای که گذشت؛

بازگشت حجاج به کشور با میانگین۳۰دقیقه ای تاخیرها/ افزایش همکاری‌های حمل و نقل هوایی میان ایران و روسیه

ورود اولین گروه حجاج به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) میانگین۳۰دقیقه ای تاخیرها در عملیات بازگشت حجاج و افزایش همکاری‌های حمل و نقل هوایی میان ایران و روسیه از مهمترین اخبار حوزه حمل‌ونقل هوایی در هفته گذشته بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اهم اخبار حوزه حمل و نقل هوایی در هفته‌ای که گذشت به شرح زیر است:

شانزدهمین روز عملیات برگشت حجاج /برقراری ٨ پرواز از مدینه به دو فرودگاه بین المللی زاهدان و امام خمینی (ره)

برنامه‌ پروازهای بازگشت حجاج در شانزدهمین روز عملیات برگشت به کشور، با انجام ۸ پرواز از فرودگاه‌ مدینه منوره به دو فرودگاه‌ بین‌المللی زاهدان وامام خمینی(ره) برقرار خواهد شد.

پانزدهمین روز از عملیات بازگشت حجاج /برقراری ۱۲ پرواز از جده و مدینه منوره به چهار فرودگاه بین‌المللی کشور /آغاز بازگشت زائران بیت الله‌الحرام به زاهدان

برنامه های پروازهای بازگشت حجاج در پانزدهمین روز عملیات برگشت به کشور با انجام ۱۲پرواز از فرودگاه‌های مدینه و جده به چهار فرودگاه بین‌المللی مشهد، زاهدان، حضرت امام خمینی (ره) و ساری برقرار خواهد شد.

چهاردهمین روز از عملیات بازگشت حجاج /باز گشت زائران بیت الله الحرام به ۵ شهر با برقراری۱۱ پرواز از جده و مدینه

برنامه‌ پروازهای بازگشت حجاج در چهاردهمین روز عملیات برگشت به کشور، با انجام ۱۱ پرواز از فرودگاه‌های مدینه و جده به پنج فرودگاه‌ بین‌المللی حضرت امام خمینی(ره)، گرگان، مشهد، ساری، ارومیه برقرار خواهد شد.

افزایش همکاری‌های حمل و نقل هوایی میان ایران و روسیه

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از امضای یادداشت تفاهم میان ایران و روسیه خبرداد و گفت: براساس این تفاهم نامه، فرکانس پروازی میان دو کشور به ۳۵ پرواز در هفته افزایش یافت.

سیزدهمین روز از عملیات بازگشت حجاج /برقراری ۱۲ پرواز از جده و مدینه به ۶ فرودگاه‌ بین‌المللی کشور/ آغاز بازگشت زائران خانه خدا به ارومیه و مازندران

برنامه‌ پروازهای بازگشت حجاج در سیزدهمین روز عملیات برگشت به کشور، با انجام ۱۲ پرواز از فرودگاه‌های مدینه و جده به ۶ فرودگاه‌ بین‌المللی گرگان، حضرت امام خمینی(ره)، ساری، مشهد ، ارومیه و یزد برقرار خواهد شد.

رضایت اعضا کمیته ممیزی از عملکرد حوزه هوانوردی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

اعضای کمیته ممیزی سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه ها و خدمات ناوبری هوایی بعد از دو روز بازدیداز حوزه هوانوردی شرکت شهر فرودگاهی رضایت خود را از این حوزه اعلام و برنامه ممیزی با موفقیت به پایان رسید.

دوازدهمین روز ازعملیات بازگشت حجاج /برقراری ۱۱ پرواز از جده و مدینه به پنج فرودگاه‌ بین‌المللی کشور/ آغاز بازگشت زائران خانه خدا به استان گلستان

برنامه‌ پروازهای بازگشت حجاج در دوازدهمین روز عملیات برگشت به کشور، با انجام ۱۱ پرواز از فرودگاه‌های مدینه و جده به پنج فرودگاه‌ بین‌المللی مشهد، بیرجند، حضرت امام خمینی(ره)، یزد و گرگان برقرار خواهد شد.

بازگشت ۱۵۲۰ زائر بیت الله الحرام به مازندران از ۴ مرداد

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: عملیات بازگشت حجاج مازندرانی از روز سه شنبه ۴ مردادماه طی ۶ پرواز آغاز می‌شود.

یازدهمین روز ازعملیات بازگشت حجاج /برقراری ۱۲ پرواز از جده و مدینه به پنج فرودگاه‌ بین‌المللی کشور/ آغاز بازگشت زائران بیت الله‌الحرام به بیرجند با انجام ۲ پرواز

برنامه‌ پروازهای بازگشت حجاج در یازدهمین روز عملیات برگشت به کشور، با انجام ۱۲ پرواز از فرودگاه‌های مدینه و جده به پنج فرودگاه‌ بین‌المللی حضرت امام خمینی(ره)، مشهد، یزد، بیرجند و اصفهان برقرار خواهد شد.

بازگشت بیش از ۲۱ هزار زائر بیت الله الحرام به کشور/ زاهدان آخرین میزبان حجاج بیت الله الحرام/ میانگین۳۰دقیقه ای تاخیرها در عملیات بازگشت

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اعلام بازگشت ۲۱ هزار و۲۹۵ زائر به کشور گفت: عملیات بازگشت حجاج ۸ استان به اتمام رسیده است.

جلسه ممیزی خدمات ناوبری هوائی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)برگزار شد

همزمان با یکم مردادماه ۱۴۰۱، جلسه افتتاحیه ممیزی خدمات ناوبری هوایی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در شهر فرودگاهی برگزار شد.

دهمین روز ازعملیات بازگشت حجاج به کشور با برقراری ۱۲ پرواز از جده و مدینه / آغاز بازگشت زائران بیت الله‌الحرام به یزد با انجام ۳ پرواز

برنامه‌ پروازهای بازگشت حجاج در دهمین روز عملیات برگشت به کشور، با انجام ۱۲ پرواز از فرودگاه‌های مدینه و جده به پنج فرودگاه‌ بین‌المللی همدان، مشهد، یزد، اصفهان و حضرت امام خمینی(ره)، برقرار خواهد شد.