شناسهٔ خبر: 42186 - سرویس وزارتی

با صدور بیانیه‌های جداگانه مطرح شد:

درخواست ده‌ها انجمن صنفی متشکل از اعضای میلیونی از رئیس و نمایندگان مجلس/ تاکید بر ادامه فعالیت آخوندی در وزارت راه و شهرسازی دولت دوازدهم

طرح ده‌ها تشکل، انجمن، اتحادیه صنفی و کانون متشکل از اعضای میلیونی ضمن حمایت از عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت یازدهم طی ارسال بیانیه‌های جداگانه به رئیس و نمایندگان مجلس خواستار حضور مجدد دکتر عباس آخوندی در کابینه دولت دوازدهم شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ده‌ها تشکل، انجمن، اتحادیه صنفی و کانون با  اعضای میلیونی در حوزه‌های مختلف حمل ونقلی، شهرسازی و زنان و امور خانواده طی ارسال بیانیه‌های جداگانه  به رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از عملکرد چشمگیر وزارت راه و شهرسازی در ۴ سال اخیر خواستار ابقای دکتر عباس آخوندی به عنوان وزیر راه و شهرسازی دولت دوازدهم شدند.

جزئیات بیانیه‌های تشکل‌های مذکور به شرح زیر است:

حمایت سندیکای شرکت‌های ساختمانی از حضور آخوندی در کابینه دولت دوازدهم

سندیکای شرکت‌های ساختمانی ایران طی نامه‌ای به نمایندگان مجلس حمایت خود را از حضور وزرای پیشنهادی نیرو، راه و شهرسازی و نفت در دولت دوازدهم اعلام کرد.

رای اعتماد دوباره نمایندگان مجلس به خدمت‌گذار متخصص و متعهد راه و شهرسازی

رئیس هیئت مدیره انجمن شرکت‌های هواپیمایی درنامه‌ای به نمایندگان مجلس خواستار رای اعتماد دوباره نمایندگان به عباس آخوندی، خدمت‌گذار متخصص و متعهد حوزه راه و شهرسازی برای تصدی مسئولیت وزارتخانه در دولت دوازدهم شد.

حمایت تشكل‌های صنفی حمل‌ونقل جاده‌ای از حضور آخوندی در کابینه دولت دوازدهم

تشكل صنفی حمل ‌ونقل جاده‌ای ایران و فعالان در این بخش، طی نامه‌های‌ جداگانه به رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز رضایت از برنامه‌ها و اقدامات وزیر راه و شهرسازی در دولت یازدهم و حمایت از حضور عباس آخوندی در دولت دوازدهم، خواستار ابقا و همراهی واسعانه هرچه بیش‌تر نمایندگان درارائه رای اعتماد به وی شدند.

فدراسیون حمل و نقل و لجستیک متشکل ار ۱۲ انجمن حمایت خود از ابقای آخوندی را اعلام کرد

فدراسیون حمل و نقل و لجستیک ایران متشکل از ۱۲ انجمن، اتحادیه و کانون صنفی در بیانیه ای خطاب به وکلای مردم در خانه ملت حمایت خود را از ابقای «عباس آخوندی» وزیر راه و شهرسازی در دولت دوازدهم اعلام کرد.

اندیشه ایرانشهری آخوندی خونی تازه در رگ‌های شهرهای ازنفس افتاده تزریق كرد

موسسه احیاگران بافت استرآباد و دفتر بهسازی و احیای بافت تاریخی گرگان دربیانیه‌ای با حمایت از انتخاب عباس آخوندی برای تصدی مسئولیت وزارت راه و شهرسازی در دولت دوازدهم تاکید کرد که اندیشه ایرانشهری آخوندی خونی تازه در رگ‌های شهرهای ازنفس افتاده تزریق كرده است.

اعلام حمایت انجمن صنایع ریلی ایران از ابقای «آخوندی» در دولت دوازدهم

انجمن صنایع ریلی در بیانیه ای حمایت خود را از ابقای «عباس آخوندی» وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم در دولت بعد را اعلام کرد.

درخواست انجمن طراحان‌شهری‌ایران از نمايندگان مجلس

انجمن طراحان‌شهری‌ایران با صدور بیانیه‌ای از رای اعتماد نمایندگان مجلس به وزیر راه و شهرسازی دولت دوازدهم، حمایت کرد.

حمایت انجمن تخصصی میراث‌فرهنگی کشور از آخوندی

انجمن دوستداران یادمان‌های ماندگار طی بیانه‌ای، ضمن اعلام حمایت از عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به دلیل ارتقای جایگاه انجمن‌های مردم‌نهاد در برنامه‌ریزهای کلان وزارت راه و شهرسازی، این وزارتخانه را در زمان دولت یازدهم، وزارتخانه‌ای پیشرو در جریان حفاظت از بافت‌های ارزشمند برشمردند.

انجمن شركت‌های راهسازی ايران خواستار حضور مجدد آخوندی در وزارت راه و شهرسازی شدند

انجمن شركت‌های راهسازی ايران طی ارسال نامه‌ای به ریاست کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی حمایت خود را  از حضور مجدد عباس آخوندی به عنوان وزیر راه و شهرسازی در دولت دوازدهم اعلام کرد.

حمایت انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی ایران از وزیر راه و شهرسازی برای حضور در دولت دوازدهم

انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی ایران طی صدور بیانیه‌ای حمایت رسمی خود از تداوم حضور دکتر عباس آخوندی در وزارت راه و شهرسازی در دولت آینده را اعلام کرد.

اعلام حمایت انجمن شركت‌های حمل ونقل بین‌المللی استان اردبیل از اقدامات آخوندی

انجمن شركت‌های حمل ونقل بین‌المللی استان اردبیل طی صدور بیانیه‌ای حمایت حود از عملکرد وزیر راه و شهرسازی در دولت یازدهم را اعلام کرد.

حمايت انجمن صنفی كارفرمایان صنعت سیمان از وزير راه و شهرسازی

انجمن صنفی كارفرمایان صنعت سیمان طی ارسال نامه‌ای به نمايندگان مجلس شورای اسلامی حمايت رسمی خود از وزير راه و شهرسازی برای حضور مجدد در دولت دوازدهم را اعلام كرد.

بازتاب توجه آخوندی به حقوق شهروندی و پشتیبانی از فعالیت‌های اجتماعی

مجمع مردم نهاد حق بر شهر باهمستان که از سازمان‌های فعال در زمینه حقوق شهروندی است در بیانیه‌ای حمایت خود را از عباس آخوندی، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت دوازدهم اعلام کرد.

اعلام حمایت قاطع جامعه متخصصین مراقبت پرواز ایران از آخوندی

جامعه متخصصین مراقبت پرواز ایران، در نامه‌ای به نمایندگان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، حمایت خود را از عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی برای تحول در صنعت هوانوردی ایران، اعلام کردند.

تلاش آخوندی برای اصلاح قوانین و مقررات دست و پاگیر صنعت حمل‌و‌نقل هوایی کشور در دولت یازدهم

انجمن شرکت‌های هواپیمایی ایران در نامه‌ای به نمایندگان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با صدور بیانه‌ای، ضمن قدردانی از حل مشکلات صنعت حمل‌و‌نقل هوایی در دولت یازدهم، خواستار تداوم حضور آخوندی در دولت دوازدهم در سمت وزیر راه و شهرسازی شد.

تأکید اتحادیه شرکت‌های تعاونی حمل و نقل بار کشور بر حضور مجدد آخوندی در وزارت راه و شهرسازی

اتحادیه شرکت‌های تعاونی حمل و نقل بار کشور طی صدور بیانیه‌ای خواستار صدور رأی اعتماد به عباس ٖآخوندی از سوی نمایندگان مجلس شواری اسلامی برای حضور در کابینه دولت دوازدهم  شد.

حمایت جمعیت زنان مبارزه با آلودگی محیط زیست آذربایجان غربی از وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی

جمعیت زنان مبارزه با آلودگی محیط زیست آذربایجان غربی طی صدور بیانیه‌ای ضمن قدردانی از حمایت وزیر راه و شهرسازی از حضور نهادهای مردم نهاد و ایجاد شبکه‌های همکاری در دولت یازدهم خواستار حضور مجدد وی در کابینه دولت دوازدهم شدند.

اعلام حمایت ۶۰۰ هزار راننده حمل کالای کشور و ۱۶۴ تشکل صنفی از وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی

رئیس کانون انجمن‌های صنفی رانندگان ناوگان حمل کالای سراسر کشور به نمایندگی از ۶۰۰هزار راننده این ناوگان حمایت کانون را از انتخاب دوباره عباس آخوندی به عنوان وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد.

حمایت کانون سراسری انجمن‌های حمل‌و‌نقل ایران از وزیر پیشنهادی راه‌و‌شهرسازی دولت دوازدهم

کانون سراسری انجمن‌های حمل‌و‌نقل بین‌المللی در نامه‌ای به نمایندگان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام حمایت از آخوندی، خواستار تداوم حضور وی در دولت برای توسعه و اعتلای حمل‌و‌نقل کشور شدند.

حمایت اتحادیه صنایع هوایی و فضایی کشور از آخوندی در دولت دوازدهم

اتحادیه صنایع‌ هوایی‌و‌فضایی ایران، در نامه‌ای به نمایندگان دهمین دوره مجلس‌ شورای‌اسلامی، ضمن اعلام حمایت از عباس آخوندی وزیر پیشنهادی دولت دوازدهم، از اقدامات پر اهمیت وزیر راه و شهرسازی و تیم تلاشگر تحت مدیریت‌اش برای صنعت هوایی و هوانوردی ایران در دولت یازدهم تشکر کرد.

انجمن شركت‌های حمل ونقل بین‌المللی سیستان و بلوچستان خواستار حضور آخوندی در کابینه دولت دوزادهم شد

انجمن شركت‌های حمل ونقل بین‌المللی سیستان و بلوچستان طی بیانیه‌ای حمایت خود از عملکرد وزارت راه و شهرسازی در چارچوب سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در دولت یازدهم را اعلام کرد.

درخواست انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی تهران و حومه از نمایندگان مجلس

انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی تهران و حومه با ارسال بیانیه‌ای خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی حمایت اعضای این انجمن را از وزیر پیشنهادی دولت دوازدهم اعلام کرد.

اعلام حمایت مجتمع صنعتی ماموت از آخوندی

گروه صنعتی ماموت با ارسال بیانیه‌ای خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی حمایت این گروه را از انتخاب آخوندی برای تصدی مسئولیت وزارت راه و شهرسازی دولت دوازدهم اعلام کرد.

حمایت كانون حمل و نقل كالای استان اصفهان از وزیر راه و شهرسازی

كانون حمل و نقل كالای استان اصفهان طی صدور بیانیه‌ای حمایت حود از عملکرد وزیر راه و شهرسازی در دولت یازدهم را اعلام کرد.

حمایت انجمن صنفی شرکت‌های حمل ونقل ریلی و خدمات وابسته از عملکرد وزیر راه و شهرسازی

انجمن صنفی شرکت‌های حمل ونقل ریلی و خدمات وابسته در بیانیه‌‌ای حمایت خود را از ثبات مدیریت در دوره چهار ساله وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد.

حمایت شرکت آلونک تدبیرگران هوشمند از اقدامات آخوندی در حوزه مسکن طی ۴ سال اخیر

شرکت آلونک تدبیرگران هوشمند طی صدور بیانیه‌ای حمایت خود ازوزیر راه و شهرسازی را به دلیل اعتلای جایگاه مشاوران املاک و رونق بازار مسکن طی دولت یازدهم اعلام کرد.