شناسهٔ خبر: 46575 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در بازدید امینی از محور ایلام- مهران عنوان شد:

کل محور ایلام به مهران تا اربعین آینده به‌صورت چهارخطه زیر بار ترافیک خواهد رفت

بازدید معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی در بازدید از محور ایلام –مهران گفت: کل محور ایلام به مهران تا اربعین سال آینده به‌صورت چهارخطه زیر بار ترافیک خواهد رفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام، امیر امینی معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی به همراه سیدکمال‌الدین میرجعفریان سرپرست معاونت عمرانی استانداری و مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام ضمن بازدید از محور ایلام –مهران گفت: عزم وزارت راه و شهرسازی برای اتمام پروژه چهارخطه ایلام – مهران جدی است و از سال گذشته تاکنون حجم عملیات راهسازی در این محور در قطعات مختلف شروع شده و قسمت‌های مهمی نیز زیر بار ترافیک رفته است.

وی افزود: کل راه‌های استان ایلام به کارگاه راهسازی تبدیل شده و سعی خواهد شد راهکارهای در جهت تأمین اعتبار این پروژه‌ها اتخاذ گردد.

میرجعفریان در این بازدید گفت: اربعین امسال با توجه به زیر بار رفتن تقریباً نیمی از محور ایلام – مهران به‌ صورت چهارخطه گره ترافیکی خاصی نداشته‌ایم و در محور دوم یعنی ملکشاهی به مهران با اصلاح مسیر که همچنان عملیات اجرایی آن ادامه دارد این محور نیز به عنوان یک محور ایمنی قابل بهره‌برداری می‌گردد.

نظر شما