شناسهٔ خبر: 100001 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن صورت گرفت؛

بررسی پروژه‌های مسکن مهر باقیمانده استان خراسان شمالی و تامین زمین در راستای اجرای طرح قانون جهش تولید مسکن

 بررسی پروژه‌های مسکن مهر باقیمانده استان خراسان شمالی و تامین زمین در راستای اجرای طرح قانون جهش تولید مسکن پروژه های مسکن مهر باقیمانده استان خراسان شمالی و تامین زمین در راستای اجرای طرح قانون جهش تولید مسکن با حضور معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و مدیرکل راه و شهرسازی استان بررسی شد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، صبح امروز چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ جلسه بررسی پروژه‌های مسکن مهر باقیمانده استان و همچنین تامین زمین در راستای اجرای طرح قانون جهش تولید مسکن با حضور مهرآبادی، معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی، بلوردی، معاون فنی و مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن، مالکی، معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن، کاظمی، مسئول بانک زمین سازمان ملی زمین و مسکن، نیکزاد، معاون مسکن و ساختمان سازمان ملی زمین و مسکن و معاونین مسکن و ساختمان و املاک و حقوقی و همچنین ذیحساب سازمان ملی زمین و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی برگزار شد.

 قاسم قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی اظهار کرد: در این جلسه مقرر شد، ۱۰۸۱ واحد از پروژه‌های مسکن مهر استان تا پایان سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری برسد و تحویل متقاضیان گردد.

 وی به تامین زمین در شهرهای فاقد زمین در راستای اجرای طرح قانون جهش تولید مسکن اشاره کرد و افزود : با توجه به هماهنگی های این اداره کل، در شهرهایی که در استان خراسان شمالی در جهت تولید مسکن فاقد زمین هستیم مقرر شد تامین زمین از محل توافقات با مالکین، تغییر کاربری ها و الحاق به محدوده شهرها صورت پذیرد.

 قاسمی در خصوص ثبت نام متقاضیان در طرح جهش تولید مسکن تصریح کرد: ثبت نام طرح قانون جهش مسکن در استان به قوت خود باقی است و به مدت یکماه شهروندان عزیز می توانند در سامانه به نشانی saman.mrud.ir ثبت نام اولیه خود را انجام دهند.

 لازم به یادآوری است سهمیه استان در طرح قانون جهش تولید مسکن برای هر سال ۱۲ هزار واحد از یک میلیون واحد در کشور است که طی ۴ سال می بایست حدود ۴۶ هزار واحد در استان ساخته شود.