شناسهٔ خبر: 100025 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مهندسی وساخت اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی؛

اجرای آسفالت ۵ کیلومتر از محور کمربندی محلات

اسفالت کمربندی محلات معاون مهندسی وساخت اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت:اجرای آسفات قطعه دوم کمربندی محلات(زیرآب)به طول ۵ کیلومتر آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهر سازی( مرکزی)، اصغرحمزه لو گفت: کمربندی محلات به طول ۱۷ کیلومتراست که ۴.۵کیلومترآن درحد فاصل میدان باقرآباد  تا تقاطع دهکده گل، با یک لایه آسفالت درحال بهره برداری است که اجرای لایه روکش (توپکا) ونصب علایم ایمنی آن ضروری است.

وی افزود:درحال حاضر عملیات زیر سازی ،ابنیه فنی ،زیراساس واساس نیز، از کیلومتر  ۴ الی ۹به طول ۵کیلومتر  به پایان رسیده و اجرای  آسفالت آن نیز آغاز شده است.

معاون مهندسی وساخت اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی درخصوص مشخصات فنی پروژه گفت: این قطعه به طول ۵ کیلومتر وعرض ۱۱ متراست که عملیات اجرایی آن شامل ۹.۹۰۰مترمکعب اساس، ۲۳هزار مترمکعب زیر اساس وهمچنین۷۵ هزار مترمکعب عملیات خاک برداری وخاک ریزی است.

وی درپایان بیان داشت:میزان مبلغ هزینه شده جهت اجرای طرح تا کنون ۶۰میلیارد ریال بوده است که برای تکمیل آن نیاز به مبلغی درحدود ۱۵۰ میلیارد ریال است که درصورت تامین اعتباراین اداره کل آمادگی افتتاح باند دوم کمربندی محلات را تا کیلومتر۹.۵ را در آینده ای نزدیک دارد.