شناسهٔ خبر: 100110 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون عمرانی استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی استان انجام گرفت:

اعطای اعتبارنامه اعضای ششمین دوره هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی

اعطای اعتبارنامه اعضای ششمین دوره هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی 1 اعتبارنامه‌های اعضای منتخب ششمین دوره هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی، با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیرکل راه و شهرسازی استان به اعضای منتخب جدید اعطا شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، قاسم قاسمی در آئین تودیع و معارفه هیأت مدیره نظام مهندسی خراسان شمالی ، ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده اظهار داشت: آغاز به کار هیات مدیره جدید فضای جدیدی را در جامعه مهندسان استان ایجاد خواهد کرد تا مهندسان عزیز بتوانند در فضای جدید با آرامش به کار خود ادامه دهند.

وی به بحث آموزش مهندسان اشاره کرد و افزود: اعضای جدید هیأت مدیره نظام مهندسی باید فضایی ایجاد کنند تا مهندسان عزیز آموزش‌های مستمری از طریق همایش‌ها و سمینارها در خصوص مباحث ۲۲ گانه مقررات ملی ساختمان ببینند و این آموزش بیشتر باید در حوزه نظارت بر اجرا صورت گیرد.

غلامرضا هوائی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی نیز در این جلسه گفت: اعضای هیأت مدیره نظام مهندسی، باید این سازمان را از حالت انفعالی خارج کرده و با ثبت ایده‌ها از سوی مردم به دنبال ارائه برنامه‌ای جامع باشند.

وی اظهار کرد : اعضای نظام مهندسی استان درصدد پویایی معماری و ثبت اثر معماری منحصر به خود استان باشند.

هوائی سازمان نظام مهندسی را یک سازمان حرفه ای و تخصصی دانست و افزود: این سازمان نباید صنفی باشد زیرا اعضای آن مسئول توزیع سهمیه نیستند بلکه اعتلای مهندسی از وظایف اصلی این سازمان محسوب می‌شود.

گفتنی است در پایان این جلسه اعتبار نامه‌های اعضای جدید ششمین دوره هیأت مدیره نظام مهندسی استان اعطاء شد.