شناسهٔ خبر: 100180 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان اعلام کرد:

روند کاهشی تشکیل پرونده‌های کلاهبرداری و زمین خواری در استان زنجان

خانی پور - زنجان.JPG جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کاهش تشکیل پرونده‌های کلاهبرداری و زمین خواری در استان زنجان خبر داد و گفت: یگان حفاظت ملی زمین و مسکن استان زنجان بسیار فعال و پویا است.

به گزارش خبرنگار وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، ایرج خانی پور ظهر یکشنبه در آئین تودیع و معارفه فرمانده یگان حفاظت ملی زمین و مسکن استان زنجان در سالن شهید داود احمدی در محل اداره کل راه و شهرسازی زنجان، گفت: طبق گزارش ارائه شده در استان زنجان حفاظت از اراضی ملی توسط یگان حفاظت ملی زمین و مسکن در استان مطلوب است.

وی با بیان اینکه تمام تلاش شبانه روی پلیس تامین رضایتمندی مردم است، اظهار کرد: باید رضایتمندی را به مردم به ارمغان بیاوریم و در این میان یگان حفاظت ملی زمین و مسکن در استان زنجان باید برای دفاع و حراست از اراضی ملی مدیریت لازم را داشته باشد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه زمین خواری و کلاهبرداری زمین و مسکن از معضلات و مشکلات اساسی است، متذکر شد: عملکرد و برخورد پلیس نشان می‌دهد که برای جلوگیری از زمین خواری و کلاهبرداری و تصرف عدوانی باید هوشیاری بیشتر به خرج داد و در استان هم این مهم اتفاق افتاده است.

وی گفت: عملکرد ما در پلیس امنیت اقتصادی و برخورد پلیس پیشگیری در رسیدگی به پرونده‌های زمین خواری و کلاهبرداری تشکیل شده نشان می‌دهد مجرمین کمتر به سمت زمین خواری حرکت می‌کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه روند کاهشی تشکیل پرونده‌های کلاهبرداری و زمین خواری در استان زنجان را نسبت به سالهای گذشته را شاهد هستیم، گفت: این آمار نشان می‌دهد یگان حفاظت ملی زمین و مسکن استان زنجان بسیار فعال و پویا است.

خانی پور بر لزوم تقویت همکاری و ارتباط بین یگان‌های انتظامی تاکید کرد و ادامه داد: باید این همکاری‌ها مدیریت شود و همه پای کار باشند.

وی گفت: باید فرمانده جدید این یگان از تجربیات فرمانده یگان سابق استفاده کند تا بتوانیم در حفاظت از اراضی ملی شرمنده مردم نباشیم و فرمانده جدید انتخاب شده این یگان در استان یک افسر بسیار جوان، توانمند و پویا است.

در پایان این مراسم از خدمات سه ساله تیموری فرمانده سابق یگان حفاظت ملی زمین و مسکن استان تقدیر و مهدی باقری به عنوان فرمانده یگان حفاظت ملی زمین و مسکن استان منصوب شد.