شناسهٔ خبر: 100328 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

حمل‌ونقل ریلی در هفته‌ای که گذشت؛

تاکید وزارت راه و شهرسازی بر پر رنگ‌تر شدن نقش کریدور بین­‌المللی ریلی KTAI/ آغاز نوسازی ناوگان جاده‌ای و ریلی در یک ماه آینده با مشارکت وزارتخانه‌های راه و صمت/ برنامه‌ریزی هند برای «کربن صفر» شدن راه‌آهن این کشور تا سال ۲۰۳۰

قطار از اهم اخبار در حوزه حمل‌و نقل‎ ریلی در هفته‌ای که گذشت می‌توان به تاکید وزارت راه و شهرسازی بر پر رنگ‌تر شدن نقش کریدور بین­‌المللی ریلی KTAI و آغاز نوسازی ناوگان جاده‌ای و ریلی در یک ماه آینده با مشارکت وزارتخانه‌های راه و صمت اشاره داشت.

به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اهم اخباری که در هفته گذشته در حوزه حمل و نقل ریلی به وقوع پیوست به شرح زیر است:

تاکید وزارت راه و شهرسازی بر پر رنگ‌تر شدن نقش کریدور بین­‌المللی ریلی KTAI

نشست نهایی آمادگی برای چهارمین کنفرانس وزرای حوزه حمل‌و‌نقل کشورهای عضو کمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد برای آسیا و اقیانوسیه (ESCAP) برگزار شد.

آغاز نوسازی ناوگان جاده‌ای و ریلی در یک ماه آینده با مشارکت وزارتخانه‌های راه و صمت

وزیر راه و شهرسازی در شورای اداری استان سمنان از آغاز نوسازی ناوگان جاده‌ای و ریلی در یک ماه آینده با مشارکت وزارتخانه‌های راه و صمت خبر داد و بودجه تخصیص یافته برای توسعه راه‌های سمنان را ۴۰۰ میلیاردتومان برشمرد.

لزوم توجه ویژه به نیروی انسانی برای ایجاد تحول در راه‌آهن 

مدیرعامل راه‌آهن در دیدار با مدیران مجموعه معاونت توسعه مدیریت و منابع شرکت راه آهن، توجه مناسب به سلامت و رفاه نیروی انسانی را از الزامات و رویکردهای بسیار مهم جهت تحول در راه‌آهن دانست.

برگزاری کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و پاکستان در اسلام‌آباد

وزیر راه‌وشهرسازی ایران به‌عنوان رئیس طرف ایرانی کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و پاکستان با عبدالرزاق داوود مشاور نخست‌وزیر پاکستان در امور بازرگانی و سرمایه‌گذاری و رئیس طرف پاکستانی این کمیسیون امروز ملاقات کرد.

برنامه‌ریزی هند برای «کربن صفر» شدن راه‌آهن این کشور تا سال ۲۰۳۰ 

دولت هند اعلام کرده است که بنا دارد نظام حمل‌ونقل ریلی این کشور را تا سال ۲۰۳۰ به وضعیت «کربن صفر» برساند.