شناسهٔ خبر: 100376 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان:

همه جاده های استان همدان باز است

مسعود رستمی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: ‌‌‌‌با وجود بارش برف و باران و همچنین کولاک در برخی مناطق مانند گردنه گرمک در محور رزن آوج و گردنه سوباشی، همه راه های اصلی و فرعی روستایی استان باز و تردد خودروها در آنها جریان دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان (همدان)، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان اظهار داشت: از شب گذشته شاهد بارش باران و برف در سطح جاده های استان هستیم که بارش ها در محورهای کوهستانی بیشتر به شکل برف است.

مسعود رستمی افزود: برهمین اساس و با توجه به آمادگی کامل نیروهای راهداری این اداره کل، خوشبختانه موردی از انسداد و یا ترافیک سنگین ناشی از برف و باران در جاده های اصلی استان همدان گزارش نشده است.

وی یادآور شد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و براساس پیش بینی هواشناسی تیم‌های راهداری در راهدارخانه های استان مستقر شده و آماده انجام عملیات در مواقع ضروری هستند.

معاون راهداری استان همدان در ادامه با اشاره به طرح زمستانی تأکید کرد: با آغاز طرح راهداری زمستانی ۵۳۳ نفر از نیروهای راهداری استان با استفاده از ۳۱۲ دستگاه انواع ماشین آلات در ۳۴ راهدارخانه استان مستقر می شوند.

این مسئول تصریح کرد: هم اکنون تیم های راهداری در ۲۴ راهدارخانه محورهای کوهستانی، سخت گذر و برف گذر استان حضور دارند.

مسعود رستمی خاطرنشان کرد: ۵۵ هزار تن شن و نمک برای پاکسازی و برف روبی جاده های استان همدان تهیه شده است.