شناسهٔ خبر: 100412 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

امروز انجام گرفت؛

اعطای اعتبارنامه های اعضای هیات مدیره نظام مهندسی و نظام کاردانی ساختمان استان تهران

جلسه مراسم تکریم و اعطای اعتبارنامه اعضای هیئت مدیره دوره نهم نظام مهندسی و دوره پنجم نظام کاردانی ساختمان استان تهران برگزارشد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)؛ مراسم تکریم و اعطای اعتبارنامه اعضای هیئت مدیره دوره نهم نظام مهندسی ساختمان استان تهران با حضور عبدی قهرودی مدیر کل دفتر توسعه مهندسی و رئیس دستگاه نظارت کشور ، چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان و سایراعضای دستگاه نظارت و هیئت اجرایی برگزار شد.

خلیل محبت خواه  اظهار کرد: در این دوره از انتخابات که ۲۶ مهرماه ۱۴۰۰ از ساعت ۸ صبح شروع شد و طی دو نوبت هم تجدید شد ، شاهد مشارکت ۳۰ درصدی مهندسان استان بودیم و به لحاظ غیرحضوری و الکترونیکی برگزار شدن انتخابات میزان مشارکت در دوره نهم نزدیک به سه و نیم برابر دوره قبل افزایش داشت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران توضیح داد: با ابلاغ نظام‌نامه انتخابات، موضوع تشکیل هئیت نظارت، هئیت اجرایی، مراحل ثبت‌نام، بررسی صلاحیت‌ها، رسیدگی به شکایات، برگزاری انتخابات و رسیدگی به شکایات به درستی و مطابق با دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های ابلاغی انجام شده است.

محبت خواه با بیان اینکه در فرآیند انتخابات حمایت از منافع تمام فعالان جامعه مهندسی ‌ضروری است عنوان کرد: این اداره‌کل برگزاری انتخاباتی سالم و اجرای دقیق بخشنامه‌ (تعارض منافع) را در دستور کار خود قرار داد و این انتخابات کاملا صحیح و عادلانه برگزار شد.

خلیل محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران و رئیس دستگاه نظارت برانتخابات استان تهران ضمن تقدیر و تشکر از اعضاء هیات اجرایی انتخابات گفت : هیات مدیره جدید همدلی، رعایت قوانین و بخشنامه ها ، مبارزه با فساد و رانت را سرلوحه کار خود قرار دهد و به انتظارات معقول و قانونی جامعه مهندسی جامه عمل بپوشاند.

وی نشاط و همدلی اعضاء هیات مدیره و انتخاب هیات رئیسه در اسرع وقت را از وظایف هیات مدیره جدید عنوان کرد و افزود : انتظار داریم دفاتر نمایندگی نظام مهندسی هر چه سریعتر به درستی تعیین تکلیف شود.

محبت خواه به برگزاری جلسات منظم با کیفیت و کمیت بالا مطابق با ایده آل های جامعه مهندسین استان تهران به صورت ویژه تاکید کرد.