شناسهٔ خبر: 100445 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر خبر داد:

ذخیره سازی ۷ هزار تن شن و ماسه در راهدارخانه های ملایر

برفروبی آذربایجان غربی رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر گفت: برای طرح راهداری زمستانی هفت هزار تُن شن و ماسه در راهدارخانه های شهرستان ملایر ذخیره شده است.

به گزارش  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان)، رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر گفت: چهار هزار تُن از این میزان در مرکز اداره دپو شده و سه هزار تُن در حال حمل به نقاط تعیین شده است.

هاشم اسکندریان افزود: با توجه به اینکه طرح راهداری زمستانی هر سال از ۱۵ آذر آغاز می‌شود، امسال به دلیل ریزش زودهنگام ریزش برف، نیروهای راهداری و ماشین‌آلات از پنجشنبه گذشته در راهدار خانه‌های این شهرستان مستقر شده‌اند و آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی تأکید کرد: در ۲ شبانه‌روز گذشته ۱۵۰ کیلومتر باند از جاده‌های این شهرستان در پی ریزش برف، در محورهای ملایر به همدان، اراک و خنداب به طور کامل برفروبی شد.

اسکندریان اظهار داشت: با آغاز ریزش برف و باران از روز پنجشنبه گذشته، در محورهای ملایر به همدان از گردنه زاغه، ملایر به اراک در چشمه‌علی‌محمد و ملایر به خنداب، شاهد ریزش برف بودیم که بیشترین میزان ریزش برف در منطقه چشمه‌علی محمد گزارش شده است.

وی ادامه داد: در ۲ شبانه‌روز گذشته ۸۵ تُن شن و ماسه برای بازگشایی و برفروبی محورهای ارتباطی این شهرستان استفاده شد.

رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایربا بیان اینکه نیروهای راهداری در پنج مرکز راهداری این شهرستان به حالت آماده‌باش هستند، تصریح کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته ۱۶ دستگاه و ماشین‌آلات راهداری و ۲۵ نفر (یک هزار و ۲۰۰ نفرساعت) درگیر عملیات برفروبی، بازگشایی و پاکسازی محورهای اصلی و فرعی بودند.