شناسهٔ خبر: 100492 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در پی کسب رتبه دوم کشوری مشارکت در انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی

کمیسیون عمران مجلس از اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان تقدیر کرد

انتخابات نظام مهندسی رئیس، نایب رئیس و اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان برای کسب رتبه دوم کشوری مشارکت در نهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی در سالجاری تقدیر کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، رئیس، نایب رئیس و اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان برای کسب رتبه دوم کشوری مشارکت در نهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی طی سال جاری تقدیر کردند.

در متن این تقدیر که خطاب به وزیر راه و شهرسازی است، آمده است: از جنابعالی و مجموعه تحت امر در اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان که در راستای اجرای دستورالعمل مزبور با توجه به حساسیت ویژه آن استان، قاطعانه اوامر صادره را اجرا و انتخابات نهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی را با کسب رتبه دو کشوری و مشارکت بی نظیر ۶۰ درصدی برگزار کردند تشکر و قدردانی می‌نماییم.

بر اساس رصد میدانی و گزارشات دریافتی یکی از آرامترین و بی حاشیه ترین انتخابات نظام مهندسی استان در سال ۱۴۰۰ برگزار شد که از خداوند برای شما و همکارانتان توفیق خدمت به کشور بالاخص استان سیستان و بلوچستان را مسئلت داریم.

گفتنی است در انتخابات نهمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سیستان و بلوچستان که مهرماه امسال بصورت الکترونیکی و برخط برگزار شد، چهار هزار و ۵۰۳ نفر از مهندسان این استان حائز شرایط لازم برای شرکت در این دوره از انتخابات بودند که با مشارکت ۶۰ درصدی حدود ۲ هزار رو ۷۰۰  نفر از آنان در این دور از انتخابات شرکت نمودند.

 مشارکت در انتخابات نهمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سیستان و بلوچستان نسبت به دوره قبل (دوره هشتم) از رشد ۱۱۵ درصدی برخوردار بود.