شناسهٔ خبر: 100599 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شوشتر

۲۰ هکتار از اراضی دولتی به ارزش ۴۰۰ میلیارد تومان در شوشتر رفع تصرف شد

 رفع تصرف رئیس اداره راه و شهرسازی شوشتر از رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی دولتی به ارزش ۴۰۰ میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، ابراهیم شیخ اظهار داشت: چندین فقره تصرفات به مساحت ۲۰ هکتار با احکام قضایی رفع تصرف شد که ارزش ریالی آن معادل ۴۰۰ میلیارد تومان بود.

وی افزود: این ساخت و سازهای غیر مجاز در مناطق مختلف شهرستان شوشتر به شکل غیر قانونی و با تصرف اراضی دولتی انجام شده بود که با حکم مقام قضایی تخریب و به وضعیت سابق برگشت.

شیخ با اشاره به مکان تصرفات اظهار داشت: این اراضی در روستاهای پیردالو، خرمن خاک و شهر شرافت رفع تصرف شدند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شوشتر ضمن قدردانی از همراهی و همدلی دستگاه قضا، نیروی انتظامی و فرمانداری در رفع تصرف اراضی شهرستان اضافه کرد: دستکاه قضا و نیروی انتظامی همواره همکاری موثری با یگان حفاظت اراضی اداره کل در حفاظت از بیت المال داشته اند.

شیخ با بیان اینکه رسیدگی به موضوع زمین‌خواری یکی از اولویت‌های این اداره است، اذعان داشت: اداره راه و شهرسازی شهرستان در راستای برخورد با پدیده زمین‌خواری و تخریب و تصرف اراضی ملی به سرعت عملیات قلع و قمع و رفع تصرف را با قاطعیت و حمایت دستگاه قضایی انجام می‌دهد.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شوشتر از شهروندان خواست برای جلوگیری از تصرفات و در همراهی با یگان حفاظت با شماره ۱۶۵۶ به عنوان پل ارتباطی مقابله با زمین خواری تماس تلفنی برقرار کنند.