شناسهٔ خبر: 100609 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد:

مهلت ثبت نام نهضت ملی مسکن تا ۱۵ آذرماه سال جاری تمدید شد

راه و شهرسازی گلستان مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از تمدید زمان ثبت نام در طرح جهش مسکن در استان همزمان با سراسر کشور تا ۱۵ آذرماه سال جاری خبر داد.

  به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گلستان :  محبوبی مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی این اداره کل با بیان اینکه امکان‌ ثبت نام در طرح جهش مسکن در استان همزمان با سراسر کشور تا ۱۵ آذرماه سالجاری تمدید شد، اظهار داشت: در حال حاضر امکان ثبت نام طرح جهش مسکن در ۱۰ شهر  آق قلا، بندرترکمن، گرگان، گمیش تپه، مراوه تپه، مینودشت، خان ببین، فاضل آباد، کردکوی و نوکنده در محدوده تحت پوشش این اداره کل وجود دارد.

وی افزود: متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت saman.mrud.ir برای بهره مندی از طرح جهش مسکن نام نویسی کنند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان بیان کرد: تاکنون افزون بر ۲۰ هزار متقاضی طرح جهش تولید مسکن در شهرستان های تحت پوشش این اداره کل اقدام به ثبت نام کرده اند.

محبوبی چهار شرط ؛ تاهل یا سرپرست خانوار بودن، عدم مالکیت خصوصی، سبز بودن فرم ‹‹ج›› ، ۵ سال سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا  را شروط اصلی ثبت نام در نهضت ملی  عنوان کرد و افزود: سبز بودن فرم «ج» در استعلام از سامانه مربوطه به معنای آن است که متقاضی و افراد تحت تکفل، فاقد زمین مسکونی یا واحد مسکونی از اول فرودین ۱۳۸۴ بوده و ازتاریخ ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ از هیچ‌یک از امکانات نهادهای عمومی غیردولتی مربوط به تأمین مسکن شامل زمین، واحد مسکونی و یا تسهیلات یارانه‌ای خرید و یا ساخت واحد مسکونی استفاده نشده باشد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان تصریح کرد: بررسی عدم دریافت زمین، مسکن و تسهیلات یارانه‌ای توسط متقاضی از طریق سامانه فرم «ج» توسط وزارت راه و شهرسازی و  بررسي سابقه مالكيت از طريق سيستم ثبت اسناد و سابقه تسهیلات نیز توسط سامانه تسهيلات شبكه بانكی انجام می شود.

محبوبی ضمن توصیه عدم ثبت نام به غیرواجدین شرایط ، به افرادی که با داشتن شرایط مذکور موفق به ثبت نام نشده اند توصیه کرد تا پایان مهلت تمدید شده اقدام به ثبت نام کنند.