شناسهٔ خبر: 100815 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران در مراسم گراميداشت هفته بسيج:

وظيفه ما در مقابل خون شهدا ، زندگی بسيجی وار در تمامی عرصه هاي زندگی است

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران در مراسم گراميداشت هفته بسيج تاكيد کرد در دومین روز از گرامیداشت هفته بسیج مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران با بسیجیان اداره کل دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(مازندران)، سید محمد نظری مدیركل راه و شهرسازي استان مازندران ضمن تبريك هفته بسيج گفت: امروز بسیج تجمع باشکوهی از وحدت، همدلی و یکپارچگی است که جامعه را به سمت ارزش های متعالی اسلام رهنمود می کند و بر ماست تا با ترویج فرهنگ بسیجی در راستای گسترش و تقویت روحیه فداکاری و ایثار مسیر تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی را هموار نماییم.  هفته بسیج در حقیقت فرصت و بهانه‌ای برای زنده نگه داشتن ارزشها و روح بسیجی در آحاد ملت، مخصوصاً جوانان پرشور و مدافعان عاشق صادق است.

وی گفت: در تمامي دوران دفاع مقدس تنها چيزي كه توانست عزم و اراده ايثارگران و رزمندگان جان بر كف را مستحكم نمايد، اعتقاد و ايمان راسخ آنان و عشق به ولايت بود.

وي در ادامه به برنامه گسترده دشمنان اسلام و ايران براي تضعيف اين نظام مقدس اشاره و اظهار داشت: در حال حاضر نيز با توجه به اينكه دشمنان نظام با ايجاد جنگهاي رواني و تبليغات گسترده فرهنگي قصد ضربه زدن به نظام را دارند، همين دو عنصر مهم و حياتي اعتقاد و ايمان و عشق به رهبري و ولايت مي تواند بهترين راهكار در مقابله با اين تجاوزها باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان به نقش ارزنده بسیجیان در سازندگی کشور اشاره و خاطر نشان ساخت: بسیجیان بعد از 8 سال دفاع مقدس در عرصه های سازندگی کشور و استان نقش ارزنده ای ایفا نموده و خدمات قابل توجه و شایانی به یادگار گذاشتند.

گفتنی است در این مراسم جناب سرهنگ شعبانی مسئول سازمان بسیج ادارات استان، جناب سرهنگ صالحیان فرمانده حوزه شهید مصطفی خمینی، سروان شاکری فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندی و شهید باهنر ادارات کل استان حضور و از بسیجیان نمونه اداره کل با اهداء هدایایی تقدیر بعمل آمد .