شناسهٔ خبر: 100858 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد:

آغاز طرح راهداری زمستانی در خوزستان/ فعالیت ۳۱ اکیپ راهداری

مانور زمستانی خوزستان معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از آغاز طرح راهداری زمستانه و خدمات جاده در محورهای مواصلاتی خوزستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خوزستان)،  محمد جولانژاد در مانور زمستانی راهداری خوزستان که امروز، یکم آذرماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به نزدیکی فصل زمستان و آغاز بارش‌ها در خوزستان، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان به منظور پیشگیری و جلوگیری از انسداد محورهای مواصلاتی استان اقدام به برگزاری مانور زمستانی راهداری خوزستان کرد.

وی افزود: در راستای آمادگی برای پیشگیری و جلوگیری از بسته شدن محورهای استان در اثر بارش برف، ریزش کوه و وقوع سیلاب، از ظرفیت ۴۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین و همچنین ۴۵۰ نیروی راهدار در طرح زمستانه بهره‌خواهیم گرفت.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: امسال ۳۱ اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی خوزستان در طرح زمستانه فعال خواهند بود و در محورها مستقر می‌شوند تا در صورت وقوع هرگونه حادثه نسبت به رفع انسداد مسیرها اقدام کنند.

جولانژاد عنوان کرد: امیدواریم با توجه به تدابیر اتخاذشده برای زمستان امسال، شاهد هیچ مشکلی در تردد در محورهای خوزستان نباشیم.

وی ادامه داد: طرح راهداری زمستان و خدمات جاده‌ای، از امروز یک آذرماه آغاز و تا ۲۵ اسفندماه سال جاری ادامه خواهد داشت. بلافاصله پس از اتمام این طرح، طرح راهداری نوروزی در محورهای خوزستان برگزار خواهد شد.