شناسهٔ خبر: 101081 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بابل خبر داد:

بهره برداری از فاز دوم تعریض محور آمل- بابل (جاده قدیم)

بهره برداری از فاز دوم  تعریض محور آمل- بابل (جاده قدیم) رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بابل از بهره برداری از فاز دوم تعریض محور آمل – بابل قدیم در محدوده شهرستان آمل بطول یک کیلومتر با عرض ۹ متر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(مازندران)، حنظله تقی پور رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بابل ضمن اشاره به اين خبر افزود عملیات اجرایی فاز دوم مسیر آمل به بابل (جاده قدیم) با اجرای لایه آسفالت به طول یک کیلومتر با عرض ۹ متر و با اعتبار هزینه شده ۷۰ میلیارد ریال انجام شد.

تقی پور یادآور شد: طول کلی مسیر بابل به آمل (جاده قدیم) ۱۵ کیلومتر در حوزه بابل می باشد که ، ۱/۵ کیلومتر آن در حد فاصل احمد چاله پی تا چناربن با اعتبار هزینه شده ۱۶ میلیارد ریال، سال گذشته افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی به محور ارتباطی ' آمل به بابل قدیم ' اشاره و عنوان كرد: این محور به دلیل استقرار مراكز دانشگاهی و مراكز صنعتی و وجود روستاهای متعدد ، همواره جزو یكی از پر تردد ترین محورهای استان به شمار می رود که یكی از اهداف راه و شهرسازی استان ایمن سازی محورها برای تامین سلامت كاربران جاده ای است .

گفتنی است این مراسم با حضور سردار سعادتی و دکترکریمی نمایندگان مردم شریف بابل در محلس شورای اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین شیخی امام جمعه زرگرشهر، معاون استاندار، فرماندار و سایر روسا و مسئولین شهرستانی انجام شد.