شناسهٔ خبر: 101216 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی خبرداد؛

عملیات اجرایی تعریض، بهسازی و آسفالت ۵ کیلومتر از محور فرمهین - آشتیان

مهندس مرزبان مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: اجرای تعریض، بهسازی وآسفات محوراصلی فرمهین-آشتیان به طول۵کیلومتر آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهر سازی (استان مرکزی)، احمد مرزبان با اعلام این خبر گفت: با هدف افزایش سطح ایمنی راه، تسهیل در عبور ومرور،کاهش تصادفات وتوسعه منطقه، تعریض این محور دردستورکاراین اداره کل قرارگرفت.

وی افزود: درحال حاضر عملیات اجرایی تعریض، زیرسازی، ابنیه فنی، زیراساس و اساس این محور از شهر فرمهین به طول ۵ کیلومتر به پایان رسیده و اجرای آسفالت وروکش آن نیز آغاز شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی درخصوص مشخصات فنی پروژه گفت: این قطعه به طول ۵ کیلومتر وعرض ۶ متر بوده است که بعد از تعریض به عرض ۱۲.۳۰ ارتقاء پیدا می‌کند.

مرزبان درخصوص دیگر احجام پروژه بیان داشت: تاکنون میزان ۵ هزار مترمکعب اساس، ۶.۷۰۰ مترمکعب زیر اساس، حدود ۲۶ هزار مترمکعب خاکبرداری و خاک ریزی، ۱۲۰  هزار مترمکعب بتن ریزی دراین پروژه انجام شده است و جهت آسفالت آن حدود ۹.۳۰۰ تن آسفالت مورد نیاز است.

وی درپایان بیان داشت: میزان اعتبار این قرارداد حدود ۶۲ میلیارد ریال است که از محل منابع طرح های ملی استانی تامین شده است.