شناسهٔ خبر: 101265 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری استان:

نیازمندی های مسکن استان اردبیل احصا می شود

سیدکمال الدین میرجعفریان - اردبیل سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: نیازمندی های مسکن در شهرها و روستاهای استان اردبیل برای تهیه نقشه راه تامین مسکن احصا می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( استان اردبیل ) ، سیدکمال الدین میرجعفریان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل در جلسه تامین اراضی مورد نیاز طرج جهش مسکن در استان با اعلام این مطلب اظهار کرد: با در دست داشتن نیازمندی های مسکن در مناطق مختلف برنامه ریزی های لازم برای توزیع سهمیه احداث مسکن در مناطق مختلف شهرستانها به سهولت و با متقاضیان واقعی انجام می شود.

وی گفت: تمرکز در احداث مسکن در نقاط و شهرستان ها بدون در نظر گرفتن نیازمندی و متقاضی ، روند واگذاری مسکن به افراد واجد شرایط را با کندی مواجه می سازد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل با اشاره به سهمیه ۴۰ هزار واحدی احداث مسکن برای ۲ سال آینده استان ، خواستار اتخاذ برنامه اجرایی و تامین زمین مطلوب در این خصوص شد.

میرجعفریان گفت: همچنین در تامین زمین و احداث واحد برای افراد ثبت نام کرده، برنامه ریزی ها باید طوری باشد که هزینه بالایی برای مردم تحمیل نشود.

شهرام باباخانی معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به تامین زمین در این طرح گفت : برای برنامه ریزی دقیق و پیشبرد بهتر طرح جهش تولید مسکن در سطح استان با توجه به تامین اراضی که در اکثر شهرهای استان انجام شده مقرر شد ظرف ۱۵روز آینده برای متقاضیان واجد شرایط ثبت نام نهایی شده در صورت کسری زمین ، اراضی مورد نیاز تامین گردد.   

وی افزود : تا کنون حدود ۳۶ هزار نفر ثبت نام در سطح استان برای طرح جهش تولید مسکن انجام شده است.