شناسهٔ خبر: 101297 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اعلام کرد:

کاهش تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه

کرمانشاه - صالحیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه اظهار داشت: از ابتدای سال بیش از ۹۸ میلیون و ۹۲۲هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه) ، فریبرز کرمی گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون بیش از ۹۸ میلیون و ۹۲۲هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه توسط دستگاه های تردد شمار این اداره کل به ثبت رسیده است و این در حالی است که در هشت ماهه سال گذشته بیش از ۹۹میلیون و ۷۹ هزار تردد در سطح محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: بیش از ۱۵ میلیون تردد با وسیله وسایل نقلیه سنگین و ۸۳ میلیون توسط وسائل نقلیه سبک به ثبت رسیده است.

کرمی از کاهش ۶ درصدی تردد وسائل نقلیه سنگین نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

وی افزود: بیش از هشت میلیون تردد ورودی به استان و حدود ۹ میلیون تردد خروجی از استان به ثبت رسیده که به ترتیب از افزایش سه درصدی و ۵.۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل حکایت دارد.

کرمی تصریح کرد: بیشترین تردد در محور بیستون - کرمانشاه با پنج میلیون و ۶۶۲ هزار و کمترین تردد در محور گیلانغرب - سومار با ۷۶ هزار تردد انجام گرفته است.