شناسهٔ خبر: 101355 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

تبريک رئيس سازمان هواپيمايی کشوری به نمايندگان مجلس شورای اسلامی

سازمان هواپيمايي کشوري رئيس سازمان هواپيمايی کشوری به نمايندگان مجلس شورای اسلامی در پیامی روز مجلس شورای اسلامی را به نمایندگان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد محمدی بخش، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در پیامی روز مجلس را تبریک گفت. در این پیام آمده است: روز مجلس شورای اسلامی سالروز شهادت نماینده مجاهد و مبارزی بود (آیت الله سید حسن مدرس ) که شیوه مبارزاتش الگوی نمایندگی قرار گرفت و دهم آذر ماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز مجلس نقش بست به گونه ای که روش و منش او برای ادای وظیفه وکالت مردم در این نهاد قانون گذاری جایگاه خاصی پیدا کرد.

مجلس شورای اسلامی برگرفته از اراده مردمی است که عشق به خدا و نیت شان قربت الی الله و زندگیشان بر محور هستی بخش عالم نظام یافته و اعمالش را با مبانی و آیین نبوی می‌سنجند. مردمی که از جانشان گذشته و ملت شهیدپرور بر پهنه جهان و بر افکار عمومی عالم ثبت کردند.

مجلس شورای اسلامی خانه این ملت است و نمایندگانش وکلای همین مردم، قانون گذاری می‌کنند و به پشتوانه و خواست همین مردم، عزت ایران اسلامی را تضمین می کنند. بی تردید هر نماینده‌ای علاوه بر دفاع از حوزه انتخابیه بر خود فرض می‌داند که از حقوق تمامی مردم دفاع کند و  یکپارچه بایستند و با هماهنگی سایر قوا، مدافع همه جانبه انقلاب و کشور باشند و از اختیاراتشان استفاده کرده، با رأی اعتماد به مدیران صالح و متعهد، مطالبه گر چگونگی اجرای قانون باشند.

در این راستا نمایندگانی که قدر و مرتبه خود را مرهون جامعه اش و قدرت تقنینی خود را مرهون آرای ملت می دانند (که نمایندگان مجلس شورای اسلامی این گونه اند) منشوری جز خدمتگزاری و ارتقاء سطح مادی و معنوی آحاد مردم ندارند و نخواهند داشت؛ لذا این روز را به ریاست محترم و تک تک نمایندگان عزیز مجلس شورای اسلامی تبریک می‌گویم.