شناسهٔ خبر: 101487 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری ملاقات مردمی مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با شهروندان

دیدار مردمی.jpg مدیر کل راه و شهرسازی استان سيستان و بلوچستان این هفته ملاقات مردمی خود را با رعایت کامل فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی با شهروندان گرامی برای رسیدگی به مشکلات و مسائل مدنظر آن‌ها در اداره کل برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان وبلوچستان)، عطاء اله اکبری مدیر کل راه و شهرسازی استان سيستان و بلوچستان این هفته ملاقات مردمی خود را با رعایت کامل فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی با شهروندان گرامی برای رسیدگی به مشکلات و مسائل مدنظر آن‌ها در اداره کل برگزار کرد.

وی بر ارتباط دو سویه با شهروندان تاکید کرد و افزود: ملاقاتهای مردمی عامل بسیار مهمی در کاهش مراجعات حضوری و پاسخگویی بهتر و تکریم ارباب رجوع است و نقش بسزایی در ایجاد امید و اعتماد در میان مردم دارد.

گفتنی است در ادامه سلسله ملاقات های مردمی مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با شهروندان محترم استان، برنامه ملاقات مردمی به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات مورد نظر آنان امروز یکشنبه مورخ ۱۴ آذرماه در سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد.
در برنامه ملاقات مردمی این هفته، تعدادی از شهروندان، مسائل، مشکلات و درخواست های خود در حوزه های املاک و حقوقی و شهرسازی و معماری در حضور مدیر کل مطرح کردند و با توجه به موضوعات و درخواست های مردم، دستورات لازم برای پیگیری و رسیدگی به مسئولین مربوطه صادر کرد.