شناسهٔ خبر: 101644 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری استان اعلام کرد:

جلوگیری از فعالیت مسافربرهای شخصی همدان در مسیر‌های برون شهری

جلسه حمل و نقل مسافر استان همدان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان گفت: باید از فعالیت مسافربر‌های پلاک شخصی در مسیر‌های برون شهری جلوگیری ‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان (همدان)، معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای همدان در نشست رسیدگی به مسائل و مشکلات رانندگان بخش حمل و نقل مسافر این اداره کل با اشاره به اینکه این خودروها بدون مجوز و آموزش های لازم از سوی این اداره کل هستند، اظهار داشت: وظیفه این اداره کل نظارت بر خودروهای پلاک عمومی است و سایر ارگانهای ذیربط وظیفه نظارت و اعمال جریمه های لازم در صورت تخلف مسافربرهای دارای پلاک غیرعمومی را دارند.

محمد سرگزی افزود: این اداره کل همواره پیگیر حقوق رانندگان و شرکت های مسافربری بوده و در این مورد نیز در مکاتباتی با ارگانهای ذیربط پیگیر رفع و رسیدگی به مشکلات فعالان بخش حمل و نقل جاده ای خواهد بود.

عربی خواه، رییس انجمن صنفی رانندگان مسافری همدان نیزبا قدردانی از پیگیری های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در احصا و جلوگیری از تضییع حقوق رانندگان، خواستار پیگیری و رسیدگی به معضل وجود مسافربرهای شخصی و برخی تاکسی های اینترنتی در حمل و نقل برون شهری شد.