شناسهٔ خبر: 101652 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان اعلام کرد :

آغاز ثبت‌ نام براى متقاضيان در طرح جهش تولید مسكن در حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی لارستان 

حسن شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان با اعلام آغاز ثبت‌نام متقاضیان جهش تولید مسکن، مدیرکل راه و شهرسازی لارستان جزئیاتی از مراحل ونحوه ثبت نام در اين مرحله را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لارستان)، شبانی مديركل راه و شهرسازى لارستان با اعلام آغاز ثبت‌نام متقاضیان جهش تولید مسکن، جزئیاتی از مراحل ونحوه ثبت نام در اين مرحله را تشریح کرد.

شبانی اظهار داشت:  ثبت‌نام جهش تولید مسکن از امروز در شهرهای لار، گله دار، اهل، خور، لطيفى، وراوى و عماد شهر که زمین برای آن ها تامین شده، آغاز شده است.  

 وى با بيان اينكه: اطلاعات هویتی سرپرست خانوار و افراد تحت تکفل آن ها که واجد الشرایط هستند به همراه شهر مورد تقاضا، باید توسط متقاضیان در سامانه وارد شود، افزود : بعد از پالایش اولیه و بعد از آنکه متقاضیان واجد شرایط شناخته شدند از پذیرفته شدگان برای مراجعه حضوری به اداره کل راه و شهرسازی و یا سایر دستگاه‌های کارگزار و مجری از جمله بنیاد مسکن، دعوت می شود تا سابقه ۵ سال سکونت در شهر مورد تقاضا پالایش شود كه پس از کنترل سابقه ۵ سال سکونت، در نهایت تایید نهایی به متقاضی داده می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان تصريح كرد : محدودیتی برای ثبت‌نام وجود ندارد و متقاضيان تا پايان آذرماه فرصت دارند در سامانه جهش تولید مسکن به نشانی (saman.mrud.ir) ثبت‌نام نمايند.

شبانى در پايان خاطر نشان كرد: پيش از اين شرايط ثبت نام براى متقاضيان در شهرهاى اشكنان، جويم، گراش، اوز، خنج، لامرد، بيرم، علامردشت و مهر فراهم شده بود و واجدين شرايط كماكان مهلت دارند نسبت به ثبت نام در اين طرح اقدام نمايند.