شناسهٔ خبر: 101901 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مديركل راه و شهرسازی استان اردبيل:

راه ارتباطی شهر اسلام‌آباد ايمن می شود/۲۴ ميليارد تومان سرمايه‌گذاری در محور پارس‌آباد - سربند

محبوب حیدری - اردبیل مديركل راه و شهرسازی استان اردبيل گفت: در محور ارتباطی پارس‌آباد به سمت سربند جاده اسلام‌ آباد ايمن شده و شرايط بهتری در تردد هموطنان پيدا می كند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اردبیل) ، محبوب حیدری مديركل راه و شهرسازي استان اردبيل در بازديد از محور پارس‌آباد به سمت سه راهي سربند با اعلام این مطلب اظهار کرد: راه‌هاي شمالي استان از تردد بيشتري برخوردار است و خواسته به حق مردم منطقه است تا از مسير ارتباطي ايمن بهره‌مند شوند.

وي پيگيري نمايندگان شهرستان‌هاي پارس‌آباد، بيله‌سوار، اصلاندوز و همچنين گرمي را در تكميل بزرگراه‌هاي شمال استان يادآور شد و تصريح كرد: با توجه به بالا بودن آمار تردد سعي و تلاشمان بر اين است تا در شمال استان راه‌هاي احداثي و به ويژه بزرگراهي را هر چه سريعتر تكميل و در اختيار اهالي قرار دهيم.

مديركل راه و شهرسازي استان اردبيل گفت: در مسير پارس‌آباد به سربند به طول ۲۰ كيلومتر تردد بالايي را شاهد هستيم كه از چند سال پيش ۴ خطه كردن اين مسير جز برنامه‌ريزي‌هاي اصلي قرار گرفته است.

حيدري افزود: از چند سال پيش مسير پارس‌آباد به سربند با تلاش پيمانكار در مرحله اجراست كه با توجه به تردد اهالي اسلام‌آباد در اين مسير،‌ تلاش بر اين است تا ايمن‌سازي اين محور به انجام برسد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود خاطر نشان كرد: براي تكميل مطالعات و انجام عمليات زيرسازي و ۴ خطه كردن اين مسير در محدوده شهر اسلام‌آباد به طول ۱.۷ دهم كيلومتر ۶ ميليارد تومان اعتبار براي زيرسازي و ۱۰ ميليارد تومان براي آسفالت در نظر گرفته شده است.

حيدري اضافه كرد: در مجموع برای تکمیل و اتمام این محور ۲۴ ميليارد تومان اعتبار جهت تعريض، آسفالت‌ريزي و عمليات بهسازي اين مسير در داخل شهر اسلام‌آباد انجام مي‌شود كه اميدواريم با تكميل اين پروژه اهالي بتوانند تردد ايمني را داشته باشند.

وی تصریح کرد: با بهره‌برداري از كل مسير پارس‌آباد به سربند نه تنها از تصادفات و تلفات كاسته مي‌شود بلكه شرايط مناسب تردد براي اهالي و ساكنان اين منطقه به ويژه شهر اسلام‌آباد نيز فراهم مي‌آيد.