شناسهٔ خبر: 101956 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با اهداء لوحی از سوی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان انجام پذیرفت؛

جهادگران فعال در امر واکسیناسیون کرونا تقدیر شدند

تقدیر از فعالان واکسیناسیون- اصفهان طی مراسمی جهادگران فعال که در امر واکسیناسیون کرونا در محل گلستان شهدای اصفهان فعالیت داشتند با اهداء لوحی از سوی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان تقدیر شدند.

به گزاش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان و جمعی از رؤسای این اداره کل با حضور در مرکزواکسیناسیون کرونا واقع در گلستان شهدای اصفهان، از گروه جهادگران سلامت تقدیر کردند.  

در این دیدار که با تاکید علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان انجام پذیرفت ضمن اشاره به اهمیت انجام واکسیناسیون به‌عنوان یکی از مهم‌ترین راه‌های مقابله و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا از اقدامات جهادگران سلامت در این موضوع مهم با اهداء گل و لوح سپاس تقدیر شد.  

 حسن کحال‌زاده رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد کارکنان این اداره کل واکسینه شده اند اذعان داشت: مابقی نیز به دلیل بیماری و دارا بودن مجوز پزشکی، در زمان بهبودی کامل اقدام می‌کنند.  

 وی بیان داشت: با توجه به بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور مبنی بر ممانعت از حضور کارکنان واکسینه نشده، جهت تسریع در این امر، طی دو نوبت هماهنگی لازم با مراکز واکسیناسیون به عمل آمد و با سهولت واکسیناسیون کارکنان انجام شد.    

کحال‌زاده تصریح کرد: پروتکل‌های بهداشتی در انجام مأموریت‌های مختلف اداره کل راه و شهرسازی استان مطابق با دستورالعمل های ستاد مقابله با ویروس کرونا به صورت دقیق اجرا می‌شود.