شناسهٔ خبر: 102011 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد:

ساخت ۸ پروژه ساختمان های دولتی با پیشرفت فیزیکی قابل توجه در مازندران

سید محمد نظری3 مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران گفت: هشت پروژه ساختمان های دولتی و تاسیسات عمومی این استان با اعتباری نزدیک به ۲۵۳ میلیارد ریال توسط این اداره کل در حال ساخت و ساز است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(مازندران)؛ سید محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران با بیان اینکه این اداره کل احداث هشت پروژه ساختمان های دولتی و تاسیسات عمومی در سطح استان را در دست اجرا دارد اظهار کرد: این پروژه ها از ۳۵ تا ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردارند.

وی با اشاره به اینکه زیربنای این پروژه های در حال ساخت در مجموع ۷۷۵۸ متر مربع است اذعان داشت: تاکنون نزدیک به ۲۵۳ میلیارد ریال اعتبار به پروژه های ساختمان های دولتی و تاسیسات عمومی اختصاص یافته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران گفت: از جمله این پروژه ها، ساختمان فرمانداری کلاردشت با یک هزار و ۷۵۰ مترمربع زیربنا بوده است که با اعتبار هزینه شده نزدیک به ۶۴ میلیارد ریال دارای ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی است، همچنین ساختمان بخشداری کلباد با ۳۰۸ مترمربع زیربنا و ۱۷ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده، ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: عملیات اجرایی احداث ساختمان بخشداری دشت سر آمل و بخشداری سلمانشهر با ۳۰۰ متر زیربنا نیز تا ۸۰ درصد تکمیل شده است.

نظری از دیگر پروژه های ساختمانهای دولتی در دست احداث اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران به ساختمان مجتمع ادارای سوادکوه شمالی اشاره کرد و گفت: این پروژه ها با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی و اعتباری نزدیک به ۶۹ میلیارد ریال برای ساخت آن تاکنون هزینه شده است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با تخصص اعتبارات لازم این پروژه ها با سرعت بیشتری تکمیل و جهت خدمت رسانی به مردم عزیز به حوزه های مربوطه تحویل داده شود.