شناسهٔ خبر: 102084 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مراسم آموزش ارتقاء ايمني راكبان موتورسيكلت در شهرسان فسا برگزار شد؛

اهداي كلاه ايمني به موتورسواران فسايي

اهداي كلاه ايمني فسا یکی از طرح‌های مهم حوزه حمل و نقل استان فارس، اجرای طرح ارتقای ایمنی راکبان موتورسیکلت‌سوار است.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي (فارس)، یکی از طرح‌های مهم حوزه حمل و نقل استان فارس، اجرای طرح ارتقای ایمنی راکبان موتورسیکلت‌سوار است که در قالب‌های آموزشی و توزیع اقلام ایمنی در مناطق هدف طرح اجرا می‌شود. لذا در راستاي اين طرح، اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي شهرستان فسا اقدام به برگزاري مراسم آموزش ارتقاء ايمني راكبان موتورسيكلت در اين شهرستان و اهداي ۴۰ عدد كلاه ايمني به راكبان موتورسيكلت كرده است.

 مهندس معبودي رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي شهرستان فسا با اعلام اين خبر گفت: مراسم آموزش ارتقاء ايمني راكبان موتورسيكلت در شهرستان فسا با همكاري اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي اين شهرستان ، انجمن صنفي رانندگان كالا، شركت حمل و نقل كالاي كاميونداران و انجمن صنفي شركتهاي حمل و نقل كالاي شهرستان فسا برگزار و تعداد ۴۰ عدد كلاه كاسكت نيز بين موتورسواران توزيع شد.

گفتني است عدم استفاده از کلاه ایمنی در بیشتر تصادفات منجر به فوت شده و گاهی اوقات درمان آن هزینه‌های بسیار زیادی را برای خانواده‌ها به همراه دارد که فرهنگ‌سازی رانندگی ایمن و توزیع کلاه ایمنی، همچنین استفاده از آن می‌تواند از صدمات و خسارت تا حد زیادی جلوگیری کند.