شناسهٔ خبر: 102109 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی به مناسبت هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداری

تبریک هفته حمل ونقل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده­ای استان مرکزی طی پیامی فرا رسیدن هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری راتبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (مرکزی)، مهردادجهانی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی طی پیامی فرا رسیدن هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری راتبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است :

تاریخ زرین میهن عزیز اسلامی ورق می خورد و هرروز بر افتخارات مردم این سرزمین ونظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزوده می­شود سهم تلاش هرکس و هر قشر در این کتابت ثبت وضبط است که بی شک در این میان تلاشگران عرصه راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور بویژه رانندگان و راهداران خدوم از جایگاه ویژه­ای برخوردارند که به همین منظور در تقویم جمهوری اسلامی ایران "۲۶ آذر لغایت یکم دی ماه" به عنوان "هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری" مزین گشته است.

رانندگان زحمتکش و بی ادعا ۲۶ آذر ماه سال ۱۳۶۲ بنابر فرمان جهادی رهبر و بنیانگذار کبیر انقلاب شکوهمند و سرفراز اسلامی ایران حضرت امام خمینی ( ره ) لبیک گویان در آن شرایط خاص و جهادی تخلیه بنادر را به انجام رسانده و چرخه حیات کشور را به گونه ای دیگر به حرکت درآورده و بی هیچ چشم داشتی، لحظه ای از این خدمت غافل نشدند.

از سویی دیگربرای برقراری ترددی ایمن در راه­ها و تامین نیازهای زیرساختی در حوزه حمل و نقل جاده­ای، مردانی سخت کوش و بی ادعا در هر ساعت از شبانه روز می­کوشند تا نبض حمل و نقل در شبکه راه­ها و شریان­های حیاتی کشور جریان داشته باشد که به پاس این زحمات و رشادت­ها روز یکم دی ماه روز راهدار نامگذاری شده است.

راهداران در شرایط سخت جوی، دور از خانواده، با تلاش بی وقفه در راه ایفای مسئولیت سازمانی برای تامین رفاه، آسایش و آرامش خاطر هموطنان و کاربران جاده­ای، در راه خدمت سر از پای نشناخته و گاها در راه انجام وظیفه به فیض رفیع شهادت در خدمت نائل می­شوند تاشعار سازمانی"تحول، خدمت و رضایت" محقق گردد و بی شک نگهداری از این سرمایه گران­سنگ حاصل تلاش این عزیزان است .

برای ارج نهادن به خدمت­ های خالصانه یکایک فعالان حوزه راهداری و حمل و نقل جاده­ای، فرارسیدن "هفته حمل ونقل ، رانندگان وراهداری" را حضور تمامی تلاشگران گرانقدر این حوزه بویژه همکاران عزیز تبریک عرض می نمایم.