شناسهٔ خبر: 102139 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به مناسبت هفته حمل و نقل و روز راهدار

هفته حمل و نقل- اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان طی پیامی فرارسیدن هفته حمل و نقل و راهدار را به همه فعالان و دست اندرکاران و شاغلان گرانقدر این صنعت بسیار مهم و حساس، تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اصفهان طی پیامی فرارسیدن هفته حمل و نقل و روز راهدار را تبریک گفت.  

متن پیام به این شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 

اقتصاد جمهوری اسلامی ایران از دیرباز مرهون تلاش‌های مردان و زنان شاغل در تمام صنوف بوده، و یکی از صنوفی که نقش بی بدیلی را در طول این سال‌ها به خصوص از دوران جنگ تحمیلی ایفاء کرده، تلاشگران صنعت حمل و نقل در تمامی رده‌ها بوده است.  درواقع شبكه‌های حمل و نقل با مؤلفه‌های مهمی همچون اقتصاد، امنیت و عدالت اجتماعی ارتباط تنگاتنگ دارند. و این صنعت می‌تواند سهم بسزایی در رشد تولید ناخالص ملی در كشور داشته باشد.  

به درسـتی که امروز مسیر پیشرفت و توسـعه در عرصه‌های مختلف مبتنی بر وظیفه شناسی، وجدان بیدار، مســئولیت پذیری توأم با اراده پاک خدمت گزاران دلسوز برای عزت، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی و عشق خدمت به مردم این مرز و بوم رقم می‌خورد.  صنعت حمل و نقل به عنوان «نیروی محرکه توسعه» یکی از مؤلفه‌های اساسی رشد و توسعه همه جانبه جوامع بشری محسوب می‌شود.  

۲۶ آذر ماه یادآور ایثارگری‌های دلیرمردان عرصه حمل و نقل کشور است که با لبیک سردادن به ندای بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و حماسه باشکوه بیعت با رهبری، برگ زرین دیگری به کتاب پرافتخار این کشور افزودند.  

اینجانب ضمن ارج نهادن به خدمات دلسوزانه و تلاش‌های خالصانه فعالان و متولیان این بخش، فرارسیدن هفته حمل و نقل و روز راهدار را به تمامی زحمت کشان این صنعت در حوزه‌های مختلف حمل و نقلی و خانواده‌های معززشان که بستر این خدمت رسانی را فراهم می‌کنند تبریک گفته و سلامتی و عزت وافر آنها را از درگاه ایزد منان خواهانم.  

هم چنین یکم دیماه (روز راهدار) که همزمان با آغاز فصل سرما و سختی به عنوان نماد خدمت ایثارگرانه راهداران عزیز این قشر سخت کوش و صبور و پرتلاش نام گرفته است را بر تمامی راهداران ارجمند تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.