شناسهٔ خبر: 102301 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سفر به سیستان و بلوچستان؛

معاون وزیر راه و شهرسازی بر تامین اعتبار بیمارستان ۲۰۷ تختخوابی شهرستان زابل تاکید کرد

معاون وزیر راه.jpg معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی بر تامین اعتبار مورد نیاز بیمارستان ۲۰۷ تختخوابی شهرستان زابل به منظور افزایش سرانه بهداشت و درمان در شمال سیستان و بلوچستان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در سفر به این استان بر تامین اعتبار مورد نیاز بیمارستان ۲۰۷ تختخوابی شهرستان زابل به منظور افزایش سرانه بهداشت و درمان در شمال سیستان و بلوچستان تاکید کرد.

وی اظهار داشت: بیمارستان ۲۰۷ تختخوابی شهرستان زابل با زیربنای ۱۲ هزار و  ۲۶۶ متر مربع در قالب ۵ طبقه از محل اعتبارات وزارت راه و شهرسازی با پیشرفت فیزیکی ۱۰ درصد درحال ساخت است.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی ادامه داد: اعتبار اولیه در نظر گرفته شده از سوی وزارت راه و شهرسازی برای احداث اسکلت این پروژه مهم ۹۵ میلیارد تومان است که با توجه به نیاز منطقه به خدمات بهداشتی و درمانی این بیمارستان، این وزارتخانه تلاش دارد با تخصیص به موقع اعتبارات مورد نیاز، به هر چه سریعتر تکمیل شدن آن کمک نماید.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی زاهدان نیز گفت: این پروژه مهم مرکز سیستان و بلوچستان با زیر بنای ۵۰ هزار متر مربع در مرحله مطالعه و طراحی ساخت از سوی این وزارتخانه قرار دارد.

نبیان افزود: در حال پیگیری اخذ کمیسیون ماده ۲۳ جهت ردیف دار نمودن این پروژه در قانون بودجه از طریق سازمان برنامه و بودجه کشور هستیم تا با شروع و به اتمام رساندن هرچه سریعتر آن بتوانیم بخشی از نیازهای سیستان و بلوچستان را در حوزه بهداشت و درمان مرتفع سازیم.

گفتنی است معاون وزیر راه و شهرسازی را در این سفر سرگزی نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی و اکبری مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان همراهی کردند.