شناسهٔ خبر: 102327 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور رحيميان مشاور رياست سازمان راهداری در امور ايثارگران انجام شد؛

تجليل از خانواده معظم شهدا و ايثارگران حوزه راهداري و حمل و نقل

شهدا فارس به مناسبت گراميداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و رانندگان و راهداري با حضور رحيميان مشاور رياست سازمان مركزي در امور ايثارگران، شيراوژن مسئول امور ايثارگران راهداري فارس و تني چند از مسئولان اداره كل راهداري و حمل ونقل جاده اي استان و شهرستان هاي فارس از خانواده شهداي حوزه راهداري و حمل و نقل استان فارس تقدير شد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي (فارس)، به مناسبت گراميداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و رانندگان و راهداري با حضور رحيميان مشاور رياست سازمان مركزي در امور ايثارگران، شيراوژن مسئول امور ايثارگران راهداري فارس و تني چند از مسئولان اداره كل راهداري و حمل ونقل جاده اي استان و شهرستان هاي فارس از خانواده شهداي حوزه راهداري و حمل و نقل استان فارس تقدير شد.

در اين مراسم كه بطور نمادين در شهرستان هاي صفاشهر و شيراز انجام شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ شهداي والامقام از خانواده هاي شهيدان بهرام مرادي، سلطانعلي فرامرزي و غلامحسين حسن آبادي تجليل به عمل آمد.

خاطر نشان مي شود استان فارس با تقدیم بیش از 70 شهید راننده وفعال در بخش حمل ونقل جاده ای از جمله استانهایی است که در هشت سال دفاع مقدس شاهد جانفشانی ها و ایثارگری های این عزیزان بوده است.