شناسهٔ خبر: 102359 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری

مديركل فارس به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس، با صدور پیامی به فعالان اين حوزه تبریک گفت.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي (فارس)، به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری، عليرضا سياهپور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس، با صدور پیامی به فعالان اين حوزه تبریک گفت.

 متن این پیام به شرح ذیل است:

۳۸ سال (۲۶ آذر سال ۶۲) از پيام رهنمود ساز و روشني بخش پير مراد شهيدان، بنيانگذار و معمار كبير انقلاب اسلامي، حضرت امام خميني (ره) به دست اندركاران، متوليان بويژه رانندگان خستگي ناپذير در حماسه "جهاد تخليه بنادر" در اوج سالهاي دفاع مقدس گذشت. سالروز اين فرمان تاريخي به پاس خدمات طاقت فرساري ناوگان خستگي ناپذير حمل و نقل جاده اي كشور براي آگاهي هر چه بيشترعموم مردم شريف با رويكرد اهميت به جايگاه اساسي بخش حمل و نقل جاده اي در اقتصاد ايران زمين براي هميشه در دل تاريخ نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران بعنوان روز حمل و نقل باقي ماند كه به حق لوح زريني است بر حماسه سازي هاي بخش حمل و نقل جاده اي در تمامي شيوه هاي مختلف اعم از كالا، مسافر و فرآورده هاي نفتي و شهداي گرانقدري كه در اين عرصه جهادي و در هشت سال دفاع مقدس تقديم ملت شريف ايران كرده است.

يكم ديماه (روز راهدار) نيز نماد آغاز روزهاي سراسر خدمت و تلاش جامعه بزرگ راهداري است كه در تمامي شرايط جوي از گرما تا سرماي سخت و جانفرساي زمستان و يخبندان راه ها بعنوان سربازان گمنام جاده ها علاوه بر حفظ و مراقبت از راه هاي گسترده استان كه سرمايه اي ملي محسوب مي شود در راستاي ارتقاي ايمني سفرها، براي خدمت به عموم مردم شريف از هيچ تلاشي مضايقه ندارند.

بدينوسيله فرا رسيدن هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداري را خدمت تمامي تلاشگران و دست اندركاران اين عرصه بويژه رانندگان و راهداران زحمتكش و گرانقدر صميمانه تبريك و تهنيت عرض نموده، توفيق روز افزون تمامي فعالان حمل و نقل جاده اي استان فارس را از درگاه ايزد منان مسئلت مي نمايم.