شناسهٔ خبر: 102498 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری استان خبر داد:

۴۳۰ راهدار به محورهای مواصلاتی و گردنه‌های برفگیر استان اردبیل اعزام شدند

اعزام.راهداران.jpg معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت:  ۲۳۰ دستگاه ماشین آلات راهداری با ۴۳۰ نفر نیروی انسانی در قالب ۸۰ گروه به گردنه ها و راهدارخانه های استان اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اردبیل)،علی صبحی با قدردانی از حضور نیروهای پلیس راه،هلال احمر و اورژانس در مراسم رژه روز راهدار تصریح کرد: ۲۳۰ دستگاه ماشین آلات راهداری با ۴۳۰ نفر نیروی انسانی در قالب ۸۰ گروه عملیاتی در راستای تامین امنیت مردم در جاده ها و مسیرهای حساس به محل های تعیین شده اعزام شدند.

وی با بیان اینکه استان اردبیل جزو استان های سردسیر کشور می باشد افزود: با توجه به اینکه در هنگام بارش برف تردد برای رانندگان بسیار سخت می باشد و خطرآفرین  است لذا راهداران به همراه تجهیزات و ماشین آلات در تمامی ساعات شبانه روز در راه های استان آماده خدمت رسانی هستند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل بر ضرورت استفاده از تجهیزات زمستانی در سفرها تاکید کرد و گفت: رانندگان جهت تامین امنیت خود و سرنشینان خودرو و سایر کاربران جاده ای، باید به تجهیزات زمستانی که مهمترین آن زنجیرچرخ است مجهز باشند.

صبحی با بیان اینکه هم استانی ها در حد توان سعی کنند از سفرهای غیرضروری در زمان بارش ها خودداری کنند تصریح کرد: مردم می توانند قبل از سفر با تصب اپلیکیشن ۱۴۱ و یا تماس با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه های استان هم از نظر ترافیک و هم از نظر وضعیت جوی مطلع شوند.