شناسهٔ خبر: 102553 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خبر داد؛

انجام ۴۷۵ کیلومتر عملیات برف روبی/تمام جاده‌های کرمانشاه باز است

برف.خلخال.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: تمام محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه باز بوده و مشکلی برای تردد وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، فریبرز کرمی گفت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی در استان کرمانشاه از روز گذشته تاکنون در هشت شهرستان بارش برف و باران گزارش شده است.

وی افزود: در ۲۵ محور شریانی و پنج محور غیر شریانی بارش برف و باران توسط اکیپ‌های راهداری گزارش شده اما تمامی محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه باز بوده و مشکلی برای تردد وجود ندارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: برای عملیات برف روبی و بازگشایی محورهای برف گیر ۴۷ نیرو راهداری با ۳۶ دستگاه ماشین آلات فعالیت دارند.

کرمی با اشاره به انجام عملیات برف روبی در محورهایی مانند نودشه به نوسود و نودشه به هانی گرمله، بیان کرد: از روز گذشته تاکنون ۴۷۵ کیلومتر برف روبی و ۲۲۰ تن شن ونمک پاشی توسط اکیپ‌های راهداری انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: همچنین طی مدت ذکر شده به سه دستگاه خودرو گرفتار در برف توسط نیروهای راهداری امداد رسانی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تاکید کرد: با تلاش مأموران راهداری استان کرمانشاه تمام محورهای مواصلاتی استان باز بوده و مشکلی خاصی وجود ندارد.

کرمی گفت: مردم می‌توانند پیش از سفر و تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس حاصل کرده و از آخرین وضعیت راه‌ها با خبر شوند.