شناسهٔ خبر: 102848 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های عمرانی شهر جدید بهارستان

بازدید مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از پروژه های عمرانی شهر جدید بهارستان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت عمران شهرهای جدید، حبیب‌اله طاهرخانی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، میرمحمد غراوی عضو هیات‌مدیره و هیئت همراه از پروژه‌های شرکت عمران در شهر جدید بهارستان بازدید کردند.

در جلسه‌ای که در حاشیه این بازدید با حضور احمدی فرماندار شهرستان اصفهان و شبانی شهردار بهارستان  برگزار شد، پیشرفت پروژه های عمرانی این شهر از جمله مترو و نهضت ملی مسکن مورد بررسی قرار گرفت.

طاهرخانی در این جلسه مترو را مهمترین پروژه عمرانی دولت در استان اصفهان دانست و در مقایسه با سایر پروژه‌های عمرانی کشور، پیشرفت پروژه متروی بهارستان را بسیار خوب ارزیابی و ابراز امیدواری کرد: با همراهی نمایندگان و مدیران استان، باقیمانده اعتبارات لازم برای تکمیل این پروژه عمرانی تامین شود. ‌

معاون وزیر راه و شهرسازی در این جلسه بر نقش فرماندار در هماهنگی مسائل شهرهای جدید تاکید کرد و گفت: قطعا هماهنگی و همکاری سازمان ها و نهادهای مختلف منجر به افزایش خدمت رسانی و رضایت مندی مردم می شود که باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

همچنین فرماندار شهرستان اصفهان در این جلسه بر لزوم دایر شدن بخشداری در این شهر جدید و ارتقای شهر بهارستان به بخشداری بهارستان تاکید کرد.