شناسهٔ خبر: 102938 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی:

۴ بیمارستان با حدود ۷۰۰ تخت تا پایان ۱۴۰۰ تکمیل و تحویل می‌شود

علی نبیان مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی از تکمیل و تحویل چهار بیمارستان احداث شده توسط سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی با ۶۹۴ تخت بیمارستانی تا پایان امسال خبر داد.

علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی  برنامه آن سازمان را در خصوص تکمیل و تحویل بیمارستان‌ها تا پایان سال اعلام کرد.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی با یادآوری اینکه سازمان مجری در پاندمی کرونا ۱۴ بیمارستان را تکمیل و تحویل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی داد، از تکمیل بیمارستان ۱۴۴ تختی خمین تا پایان سال با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد خبر داد.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین تکمیل بخش MRI بیمارستان ۲۲۲ تختی سراوان را بخش دیگری از برنامه‌های سازمان مجری برای امسال برشمرد و یادآور شد: بیمارستان سراوان در سیستان و بلوچستان در ماه‌های گذشته تکمیل و تحویل بهره‌بردار شده بود که بخش MRI  آن بیمارستان از دو ماه پیش آغاز شد که چنانچه تامین منابع انجام شود این بخش بیمارستان سراوان نیز تکمیل و تحویل خواهد شد.  

نبیان توضیح داد: بیمارستان ۱۵۲ تختی جایگزین شهیدرجایی گچساران که از سال ۱۳۹۰ شروع و امسال به اتمام رسید نیز در زیربنای ۱۲ هزار و ۹۴۵ مترمربع تکمیل شده که در حال رفع نقص و تحویل به بهر‌ه‌بردار قرار دارد. همچنین بیمارستان ۳۱۳ تختی جهرم نیز در زیربنای ۲۳ هزار و ۱۳۰ مترمربع تکمیل شده و نواقص آن در حال برطرف شدن است تا تحویل بهره‌بردار شود.

وی گفت: بیمارستان جایگزین ۱۵ خرداد مهدی‌شهر سمنان نیز که هم اکنون ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد با ۸۵ تخت بیمارستانی امسال تکمیل و تحویل خواهد شد.