شناسهٔ خبر: 103266 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

در سفر وزیر راه و شهرسازی به خراسان‌رضوی انجام شد؛

بررسی روند توسعه و عمران استان خراسان رضوی در بخش‌های حمل و نقلی ومسکن/ ادای احترام به مقام شامخ شهدای استان

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در سفر به خراسان رضوی ضمن بررسی روند توسعه و عمران استان در بخش‌های حمل ونقل و مسکن در مراسم تدفین پیکر ۱۷ شهید در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) شرکت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه‌وشهرسازی، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در سفر به مشهد ضمن حضور در استانداری و تشکیل جلسه با مدیران دستگاه‌های اجرایی استانداری موضوعات مختلف مربوط به توسعه و عمران استان را در بخش‌های حمل و نقلی، فرودگاهی، بازآفرینی شهری، معماری و شهرسازی و همچنین مسکن مورد بررسی قرار داد. همچنین در سفر وزیر راه و شهرسازی به خراسان‌رضوی کارگروه‌های تخصصی نیز برگزار شد.

در جریان سفر وزیر راه و شهرسازی به استان خراسان رضوی در مراسم سالگرد شهادت فاطمه (س) پیکر مطهر سه شهید گمنام دفاع مقدس در طبقه منهای یک عرصه میدان شهدای مشهد به خاک سپرده شد. وزیر راه و شهرسازی که در سفری یک روزه در مشهد به سر می برد برای ادای احترام به مقام شامخ شهدا به همراه استاندار خراسان‌رضوی و شهردار مشهد در صف سوگواران قرار گرفتند.

بر اساس اعلام اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی مراسم اصلی تشییع و تدفین پیکر ۱۷ شهید در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مشهد و دیگر شهرستان‌های استان خراسان رضوی برگزار شد.