شناسهٔ خبر: 103578 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل و راه و شهرسازی استان خبر داد:

پیشرفت فیزیکی ۳۲ درصدی پروژه‌‌های طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان

مسکن اقدام ملی مسکن.jpg مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: پنج هزار و ۲۵۱ پروژه طرح اقدام نهضت ملی مسکن استان با پیشرفت فیزیکی ۳۲ درصد در حال تکمیل است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، عطاء اله اکبری مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در حاشیه بازدید از پروژه های اقدام ملی مسکن این استان در زاهدان اظهار داشت: پروژه های طرح نهضت ملی مسکن این استان در قالب ساخت ۵۲۵۱ واحد با میانگین ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل است.

وی افزود: با توجه به اینکه متعادل شدن بازار مسکن، کوتاه شدن دست دلالان از بازار مسکن، ارائه مسکن به مصرف‌کنندگان واقعی بویژه خانه اولی‌ها با قیمت تمام شده پایین و کیفیت بالا از مهمترین اهداف این طرح نهضت ملی مسکن بشمار می رود تلاش می شود عملیات اجرایی این طرح هر چه سریع تر به اتمام برسد و واحدها به متقاضیان واجد شرایط تحویل شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنین در طرح نهضت ملی مسکن جدید استان نیز ۷۲ هزار و ۸۸۹ نفر از شهروندان استان از ۲۸ مهرماه تا ۱۵ دیماه در شهرهای میرجاوه، دوست‌محمد، زهک، گشت، هیدوچ، زابل، بنجار، ادیمی، سوران، نوک‌آباد، زاهدان، سراوان، خاش، رامشار، مهرستان، سیرکان، جالق و شهر علی اکبر ثبت نام کنند که تمام همت خود را بکار بسته ایم تا با تامین زمین شاهد هر چه زودتر خانه دار شدن شهروندان گرامی استان باشیم.

لازم به ذکر است با آغاز طرح جهش تولید مسکن و شروع پروژه عظیم ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی طی ۴ سال توسط دولت سیزدهم و با محوریت وزارت راه و شهرسازی کلیه طرح های قبلی ساخت مسکن از جمله اقدام ملی مسکن در زمره طرح نهضت ملی مسکن قرار گرفت.