شناسهٔ خبر: 103606 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خبر داد:

افزایش ۴.۵ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه

کرمانشاه - مدیرکل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه با رشد ۴.۵ درصدی نسبت به سال گذشته روبرو است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از کرمانشاه ، فریبرز کرمی اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۱۲ میلیون و ۲۷۹ هزار تردد در سطح محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه انجام شده که از افزایش ۴.۵ درصدی ترددها حکایت دارد.

وی افزود: از مجموع ترددهای انجام شده بیش از ۱۷ میلیون و ۵۲۶ هزار تردد توسط وسایل نقلیه سنگین و ۹۴ میلیون و ۷۵۳ هزار تردد توسط وسایل نقلیه سبک انجام شده است.

کرمی تصریح کرد: میزان تردد وسایل نقلیه سنگین نسبت به مدت مشابه سال قبل دو درصد کاهش یافته و تردد وسایل نقلیه سبک نیز شش درصد افزایش داشته است.

وی عنوان کرد: بیشترین تردد در محور بیستون - کرمانشاه با شش میلیون و ۳۱۶ هزار و کمترین تردد در محور گیلانغرب - سومار با بیش از ۹۵ هزار و ۶۶۸ تردد به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: تعداد تردد انجام شده توسط وسایل نقلیه ورودی به محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه ۹ میلیون و ۴۸۰هزار بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶.۵ درصد افزایش یافته است.

کرمی تصریح کرد: همچنین بیش از ۹ میلیون و۶۲۶ هزار وسیله نقلیه از محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه خارج شدند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته از افزایش ۹ درصدی حکایت دارد.

انتهای پیام/