شناسهٔ خبر: 103626 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای رفع مشکلات مردم شهرضا انجام پذیرفت؛

برگزاری جلسه پرسش و پاسخ مردم شهرضا از معاونین راه و شهرسازی استان اصفهان

جلسه پرسش و پاسخ مردم شهرضا از معاونین راه و شهرسازی استان اصفهان جلسه پرسش و پاسخ مردم شهرضا از معاونین راه و شهرسازی استان اصفهان به منظور رسیدگی و حل مشکلات آنها انجام پذیرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ با هدف رفع مشکلات مردمی و رضایت مندی آنان، جلسه پرسش و پاسخ مردم شهرضا از معاونین اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان برگزار شد و در طی آن مردم به طرح درخواست‌ها و مشکلات خود مرتبط با موضوعات حوزه راه و شهرسازی پرداخته و خواستار رسيدگي به این مشکلات شدند.  

در این جلسه امیر زاغیان معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان و عبدالحسین پارسایی‌راد معاون املاک و حقوقی این اداره‌کل در محل فرمانداری شهرضا بصورت چهره به چهره با مردم این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.  

عمده مباحث مطرح شده از سوی مردم در این ملاقات عمومی، پیرامون طرح های اقدام ملی و نهضت ملی مسکن، تسهیلات بازآفرینی شهری، واگذاری اراضی ملی و برخی موارد مرتبط با شهرسازی بوده است.  

در این دیدار معاونین اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان پس از بررسی موضوعات و مشکلات مطرح شده توسط مراجعین، مشکلات ایشان را در کوتاهترین زمان ممکن بررسی و پاسخ دادند.  

گفتنی است: این دیدار با گفتگو و بررسی پرونده‌های مطروحه و اخذ پاسخ مناسب و دستیابی به راهکار مورد نظر مراجعین، در فضای صمیمی و با رضایت مردم عزیز شهرضا به پایان رسید.