شناسهٔ خبر: 103671 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز:

ورود بیش از ۶۳ میلیون خودرو به استان البرز

تردد خودرو رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز گفت: : طی ۹ ماه سال جاری بیش از ۶۳ میلیون خودرو به استان وارد و بیش از ۶۷ میلیون خودرو از استان البرز خارج شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از البرز، علی شادفر اظهار کرد: براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۵۰ دستگاه ترددشمار فعال در محورهای مواصلاتی البرز از ابتدای سال تاکنون ۶۳ میلیون و ۹۱۱ هزار و ۳۴۳ تردد ورودی به محورهای مواصلاتی البرز ثبت شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۲.۲ افزایش داشته است.

وی در ادامه با اشاره به کاهش ۱۰.۷ درصدی تردد خودروهای خروجی از استان گفت: تا پایان آذرماه امسال ۶۷میلیون و ۴۸ هزار و ۴۷ هزار و ۵۳۳ تردد خروجی وسائل نقلیه از استان ثبت شده است.

این مسئول با بیان اینکه در ۹ ماهه سال جاری سرعت متوسط وسائل نقلیه در محورهای مواصلاتی البرز کاهش ۲.۵ درصدی نسبت به مدت مشابه داشته است، افزود: سرعت متوسط وسائل نقلیه در این بازه زمانی ۷۱.۳ کیلومتر در ساعت بوده است.

شادفر با اشاره به پرترددترین محور مواصلاتی استان در سال جاری، گفت: آزادراه کرج- تهران تا پایان آذرماه با متوسط تردد ساعتی پنج هزارو ۳۵۷ تردد وسیله نقلیه، پرترددترین محور البرز بوده است‌