شناسهٔ خبر: 103854 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای روانسر تاکید کرد:

محورهای ارتباطی شهرستان روانسر لغزنده است

عملیات برف روبی - کرمانشاه رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان روانسر گفت: با قطع بارش برف و وقوع سرمای شدید، جاده ها و محورهای مواصلاتی این شهرستان یخ زده و لغزنده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از کرمانشاه،  فرخ الله کرمی، افزود: دمای هوا در این شهرستان به زیر صفر رسیده و موجب یخ زدگی جاده های شهرستان شده و ضرورت دارد رانندگان با احتیاط کامل رانندگی کنند.

وی با بیان اینکه هم اکنون تردد در محورهای اصلی و فرعی با زنجیر چرخ در جریان است اظهار داشت: با توجه به اینکه روانسر شاهراه ارتباطی و دروازه اورامانات است راهداران ۲۱ ساعت بی وقفه تلاش کردند تا محورهای شهرستان باز باشد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان روانسر ادامه داد: به دلیل اهمیت بازگشایی راه های اصلی، برف روبی جاده های روستایی با تاخیر مواجه شد و این موجب نگرانی روستاییان شد.

الله کرمی اضافه کرد: راه ارتباطی حدود ۷۵ روستای روانسر مسدود است و از شب گذشته (دوشنبه) عملیات بازگشایی چند روستا آغاز و تا ساعت های پایانی شب ادامه داشت و برف روبی سایر روستاها به امروز موکول شد.

وی تاکید کرد: باید از ترددهای صبحگاهی در فصل سرما به ویژه در محورهای برون شهری پرهیز کرد و زمان سفر را به پس از بالا آمدن آفتاب، گرم شدن نسبی سطح زمین و ذوب شدن یخ، موکول کرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان روانسر افزود: نیاز است که رانندگان با احتیاط کامل و رعایت فاصله طولی حرکت کنند و باید تمامی نکات ایمنی و تجهیزات گرمایشی را همراه داشته باشند.

انتهای پیام/