شناسهٔ خبر: 103923 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان خبر داد؛

بهره‌برداری از مرحله دوم محور کاشان- برزک تا سه ماه دیگر

مجتبی اراسته اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان از تکمیل و بهره‌برداری مرحله دوم محور کاشان- برزک تا سه ماه آینده خبر داد.

مجتبی آراسته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ در خصوص وضعیت اقدامات انجام شده در محور کاشان- برزک اظهار کرد؛ این جاده یکی از حادثه‌خیزترین محورهای شهرستان کاشان و شمال استان اصفهان است که تکمیل باند دوم این محور به عنوان یکی از مطالبه‌های مردمی سبب کاهش تصادف‌ها در این مسیر می‌شود.  

 وی با اشاره به اجرای لایه بیس مرحله دوم محور کاشان به برزک و بالعکس از روستای خنچه به طول هشت کیلومتر گفت: اجرای بیس،  ابنیه فنی و اجرای لایه نهایی آسفالت این طرح تا سه ماه آینده با صرف اعتبار ۳۰ میلیارد تومان تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.  

 به گفته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان، تامین ۳۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب برای تکمیل باند دوم محور کاشان - برزک و قیر آن از محل اعتبارهای ملی و استانی صورت می‌گیرد.  

 وی بیان داشت: اجرای مرحله سوم و پایانی محور کاشان به برزک و بالعکس از جمله ساماندهی سه راهی‌های مرق، سعدآباد و برزک و زیرگذر می‌تواند آرزوی ۴۰ ساله مردم منطقه را محقق کند.