شناسهٔ خبر: 103987 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آماده باش کامل نیروهای راهداری استان سمنان در محورهای مواصلاتی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از آماده باش کامل تمام نیروهای ستادی اعم از روسای ادارات،معاونین، ادارات شهرستانی در آستانه بارش برف در محورهای مواصلاتی استان سمنان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، احسان منصور کیایی اظهار کرد: با توجه به پیش بینی ورود سامانه بارشی به استان سمنان کلیه نیروهای راهداری آماده باش هستند همچنین تمامی راهدارخانه های موجود در محورهای مواصلاتی استان تجهیز گردیده اند.

وی ادامه داد: با استقرار ماشین آلات راهداری و دستگاه های مکانیزه برف‌روبی و ذخیره نمک و شن مورد نیاز در راهدارخانه ها، امید آن می‌رود مشکلی در خصوص برقراری تردد ایمن در محور ها نداشته باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان تصریح کرد: ضمن تمهیدات به عمل آمده، به کلیه کاربران راه ها توصیه می‌شود ضمن صرف نظر از سفرهای غیر ضروری، در صورت اقدام به سفر حتماً از سلامت فنی اتومبیل خود مطمئن گشته و تجهیزات ایمنی و گرمایشی مورد نیاز را با خود به همراه داشته باشند و در نهایت حتماً هنگام بارش برف و یخبندان از زنجیر چرخ استفاده کنند.

وی در ادامه از مردم خواست تا قبل از اقدام به سفرهای برون شهری، حتما جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه ها، از طریق تلفن گویا یا اپلیکیشن موبایلی سامانه ۱۴۱ استفاده نمایند و در شرایط ناپایدار جوی از سفرهای غیر ضروری و شبانه پرهیز کنند.

منصورکیایی با اشاره به آماده‌باش تمامی راهداران و  انواع ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و سبک راهداری در قالب اکیپ‌های راهداری گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان علاوه بر استفاده از تجهیزات و پتانسیل پرسنل سازمانی از ظرفیت بخش خصوصی به ویژه در نگهداری از راه‌های روستایی و فرعی نیز استفاده می‌کند تا آنگونه که شایسته هم استانیهای عزیز است در مقوله خدمت‌رسانی به رسالت سازمانی خود عمل کرده باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان در پایان بیان کرد: راهداران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان با تمام توان عملیاتی و تجهیزاتی می‌کوشند تا کاربران جاده‌ها به سلامت از محورهای تحت پوشش حوزه استحفاظی استفاده نمایند، بنابراین برای حمایت از این عزیزان از هم وطنان عزیز خواستاریم تا با رعایت بیش از پیش قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به ویژه رعایت مواردی از جمله سرعت مطمئنه، عدم تغییر ناگهانی مسیر، اطمینان از سلامت وسیله نقلیه، رعایت فاصله طولی مناسب، استفاده از زنجیر چرخ و... ما را یاری نمایند.

انتهای پیام/