شناسهٔ خبر: 104005 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استاندار همدان:

زحمات عوامل راهداری در تأمین ایمنی راه‌ها، قابل قدردانی است

مدیریت راهها همدان استاندار همدان گفت: عوامل راهداری در محور‌های مواصلاتی آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند و تلاش‌ها و زحمات عوامل آنها در تأمین ایمنی راه‌ها، قابل قدردانی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در بازدید از مرکز مدیریت راه‌های استان همدان، آخرین وضعیت محور‌های مواصلاتی استان و اقدامات دستگاه‌های مسئول برای تامین ایمنی تردد وسائط نقلیه در این محور‌ها را به شکل دقیق و از نزدیک بررسی کرد.

وی در این بازدید گفت: اداره کل راهداری جزو دستگاه‌هایی است که همیشه در حال عملیات بوده و عوامل این مجموعه به‌ شکل شبانه‌روزی برای تأمین ایمنی راه‌های استان تلاش می‌کنند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه عوامل راهداری در محور‌های مواصلاتی مستقر و آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند، افزود: تلاش‌ها و زحمات عوامل راهداری در تأمین ایمنی راه‌ها، قابل قدردانی است.

صفر صادقی راد، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان نیر گزارش کاملی از اقدامات انجام شده برای بازگشایی راه‌های مواصلاتی استان را ارائه کرد.

بارش برف و کولاک زمینی در روز گذشته موجب محدودیت دید و مسدود شدن جاده‌های همدان به سمت کرمانشاه و سنندج شد همچنین تردد از مسیر همدان به سمت ملایر نیز امکان پذیر نبود.

همچنین ۳۴ پایگاه ثابت و سیار تیم راهداری با ۳۱۲ دستگاه خودرو کمک دار و ماشین آلات برف روب و نمک پاش و ۵۳۳ نفر نیرو در ۱۶ گردنه و ۴۵ نقطه برفگیر استان همدان مشغول کار و خدمت رسانی هستند.

استان همدان دارای بیش از پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع راه شامل سه هزار و ۳۵۹ کیلومتر راه روستای، یک هزار و ۵۴ کیلومتر راه فرعی، ۹۴۰ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه و ۸۵ کیلومتر آزاد راه است.

انتهای پیام/