به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اداره ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در گزارشی عملکرد خود در دیماه 1400 را منتشر کرد. در این گزارش اداره ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی آماری درخصوص میزان ملاقاتها و نامههای درخواستهای مردمی، پاسخگویی به تماسهای تلفنی، نامهها و ملاقاتهای حضوری ارائه کرده است.
بر اساس گزارش این مرکز توسط سازمانها، شرکتهای تابعه و ادارات کل راه و شهرسازی استانها در دیماه سال جاری ۱۴ ملاقات مردمی ترتیب اثر داده شد و به ۶۴۶ نامه درخواستهای مردمیِ ارسال شده به معاونتها، سازمانها، شرکتها و ادارات کل راه و شهرسازی استانها نیز رسیدگی کردهاند.
گفتنی است در ماه مذکور ۶۷۰ تماس تلفنی از سوی ارباب رجوع با اداره ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی انجام شد که کارشناسان این اداره پاسخگو بودند.
این مرکز همچنین ۱۹۰ عدد نامه مکتوب را در دیماه پاسخ داده است.
همچنین در این ماه، ۱۲ مراجعه حضوری از سوی ارباب رجوع انجام شد و تعداد درخواستهای مردمی ارسالی به پست الکترونیکی ارتباط مستقیم با وزیر راه و شهرسازی ۷۹۲ عدد بوده است.