شناسهٔ خبر: 104213 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان خبر داد:

خط کشی یک هزار و ۹۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

خط کشی محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: یک هزار و ۹۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شمال استان توسط اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه های این اداره کل در ۱۰ ماهه سال جاری خط کشی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سیستان و بلوچستان، ایوب کرد، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان ارتقای ایمنی محورها را از اولویت های در استان برشمرد و افزود: هدف از خط کشی راه ها منظم کردن حرکت وسایل نقلیه، ارتقای ایمنی عبور و مرور و همچنین آگاهی دادن به استفاده کنندگان از راه و راهنمایی آنان است.

وی ادامه داد: این اداره کل در راستای استفاده بهینه از امکانات و کاهش هزینه ها این میزان از خط کشی محورها را با استفاده از ظرفیت اکیپ امانی فعال خود انجام داده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با عنایت به تلاش‌های فراوان انجام پذیرفته توسط عوامل راهداری استان سعی شده در هیچ یک از محورهای شریانی و اصلی استان مشکلی از بابت خط‌کشی مشاهده نشود.

کرد پاكسازی و زيبا سازی حريم راه ها، نصب تابلوهای اطلاعاتی، تقويت علائم افقی و عمودی، بهبود وضعيت حفاظ ها و نگهداری روشنايی محورها را از دیگر وظایف حوزه ایمنی، ترافیک و حریم راه ها راهداری و حمل و نقل جاده ای عنوان کرد.

وی افزود: در این راستا در ۱۰ ماهه نخست سال جاری همکاران ما در اداره ایمنی و حریم راه علاوه بر خط کشی محور ها ساخت ۳۵۰ متر مربع تابلو اطلاعاتی و کیلومتر شمار، نصب تعداد ۳ هزار علائم اطلاعاتی، ساخت ۲۸۰ عدد پایه های تابلو و چراغ چشمک زن و همچنین اجرا و نصب ۷ کیلومتر گاردریل را انجام داده اند که همه این اقدامات به افزایش ایمنی تردد کاربران جاده ای کمک قابل توجهی خواهد کرد.

انتهای پیام/