شناسهٔ خبر: 104215 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان خبر داد؛

 واگذاری ۳۵۱۱ مترمربع زمین، برای ساخت مرکز توانبخشی جانبازان کاشان

مجتبی اراسته اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت: سه هزار و ۵۱۱ مترمربع زمین به منظور ساخت مرکز درمانی و توانبخشی جانبازان قطع نخاعی شهرستان کاشان واگذار شد.

 مجتبی آراسته در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ اظهار داشت: در راستای ارائه هر چه بیشتر خدمات و امکانات برای جانبازان و ایثارگران شهرستان کاشان، سه هزار و ۵۱۱ مترمربع زمین برای ساخت مرکز درمانی و توانبخشی جانبازان قطع نخاعی این شهرستان اختصاص یافت.  

وی افزود: این اقدام با توجه به درخواست بنیاد شهید و امورایثارگران و پس از پیگیری‌های ویژه اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان و اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان پس از شش ماه تلاش، به این بنیاد واگذار شد.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان بیان داشت: این قطعه زمین در بلوار قطب راوندی (بخش چهار کاشان) واقع شده و با قیمت منطقه‌بندی به منظور توان‌بخشی و سلامت خانواده‌های شهیدان، جانبازان و ایثارگران تحویل بنیاد شهید و امور ایثارگران شده است.  

 وی در خصوص دیگر اراضی این شهرستان که اخیراً واگذار شده است به اراضی واقع در فاز یک ناجی آباد اشاره کرد و گفت: دو هزار و ۹۰۰ مترمربع از این اراضی جهت احداث خانه تکواندو کاشان به اداره ورزش و جوانان شهرستان واگذار شده است.